Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
La transparència és una obligació de les administracions públiques i dels qui en formem part. Per tal de donar-ne compliment, hi ha indicadors que ens faciliten la publicació dels continguts. El segell Infoparticipa reconeix la transparència de les administracions per part del Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la ciutadania plural. És un organisme independent liderat per la Universitat Autònoma de Barcelona i que compta amb la participació d'experts investigadors d'àmbits com la governança, la transparència i la responsabilitat social corporativa.
Des de l'Ajuntament de Canet de Mar apostem per la qualitat i la transparència en la comunicació pública local i per això treballem per complir amb els indicadors del segell Infoparticipa.
Indicadors Infoparticipa Qui són les i els representants polítics?
1. Es dona informació sobre l'alcalde: nom i cognoms, foto i partit polític?
2. Es dona informació bàsica sobre l'alcalde: biografia i/o currículum?
7. Es publiquen les retribucions (mensuals i/o anuals) dels càrrecs electes del govern i de l'oposició?
8. Es publiquen les declaracions d'activitats i béns dels càrrecs electes del govern i de l'oposició?
9. Es publica l'agenda institucional de l'alcalde o alcaldessa?
13. Es dona informació sobre les competencies i el calendari de treball d'aquests òrgans de govern?
17. Es publiquen les actes del Ple municipal?
19. Es publica el Pla de Govern?
20. Es publica la normativa municipal?
21. Es publica la normativa urbanística?
22. Es publiquen totes les resolucions judicials definitives de la institució?
23. Es publica el Pressupost de l'Ajuntament de l'any en curs
24. Es publica informació sobre l'ejecució trimestral del pressupost de l'any en curs?
25. Es publiquen les modificacions pressupostàries realizades?
27. Es publica la liquidació dels pressupostos d'exercicis anteriors i/o el compte general?
28. Es publica la relació de llocs de treball de la corporació i les retribucions del personal laboral y funcionari, segons categories?
31. Es publica l'inventari general del patrimoni de l'Ajuntament?
32. Es publiquen tots els contractes formalitzats, majors i menors amb tota la informació associada?
33. Es publica el període mitjà de pagament als proveïdors?
34. Es publiquen les subvencions atorgades, les respectives convocatòries i resolucions?
Quina informació proporcionen sobre el municipi i la gestió dels recursos col·lectius?
39. Es pública informació periodística sobre el desenvolupament del ple?
40. Es dona informació sobre la història del municipi?
42. S’ofereix al web una agenda d’activitats municipals i ciutadanes?
Quines eines s’ofereixen per a la participació ciutadana?
46. S’ofereixen al web instruments de consultes i/o de participació sobre temes actuals d’interès local?
47. S’ofereixen al web els resultats de les consultes i/o de participació sobre temes actuals d’interès local?
48. S’ofereix al web la Carta de Serveis i els compromisos davant la ciutadania?
50. Es proporcionen al web resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentades?
51. Es facilita el dret d'accés a la informació pública?
52. S'informa periòdicament de totes les peticions rebudes i les resolucions emeses de les sol·licituds de dret d'accés?
Entreu al portal de transparència de l'Ajuntament de Canet de Mar per a més informació i dades públiques.