En aquest espai trobareu informació del processos selectius per ocupar places a l'Ajuntament de Canet de Mar. A la sessió plenària de data 27 de maig de 2010 es van aprovar les bases generals que regeixen tots els processos de selecció de personal.
Aquí teniu el document actualitzat (juny 2017):
![]() | bases generals Fitxer: bases_generals_2010_act_017.pdf Format: Acrobat-PDF |
Taxes i drets d'examen:
![]() | Taxes selecció de personal Fitxer: taxes_drets_examen.1.pdf Format: Acrobat-PDF |
Presentació d'instàncies:
La instància per a totes les places (llevat de les que en tinguin una d'específica, que ja s'adjuntarà al document de la plaça en qüestió), que heu de presentar d'acord amb els terminis establerts per a cada convocatòria, també la podeu descarregar des d'aquí:
![]() | instància oferta pública (actualitzat agost 18) Fitxer: instA_ncia_oferta_publica_agost18.pdf Format: Acrobat-PDF |
Document normalitzat per a la relació de mèrits:
![]() | Mèrits aspirants Fitxer: merits_aspirants_1.pdf Format: Acrobat-PDF |
Lloc i horari:
Oficina d'Atenció al Ciutadà (carrer Ample): de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores. També dijous a la tarda de 17.00 a 19.00 hores (de mitjan setembre a mitjan juny) excepte vigílies de festiu i Festes de Nadal. Confirmeu horari durant el període de pandèmia
Es pot fer el tràmit a través del mòdul E-TRAM que trobareu a la pàgina Instància en línia