Botķ que mostra/amaga menú lateral
Alcaldia
Comunicaciķ i Atenciķ ciutadana

L'Ārea de Comunicaciķ i Atenciķ ciutadana de l'Ajuntament té cura de la informaciķ que arriba a poblaciķ, mitjans de comunicaciķ  i també internament a les diferents ārees i serveis municipals. Treballem des de l'Oficina d'Atenciķ al Ciutadā de l'Ajuntament, a l'edifici central del carrer Ample, 11.

Comunicaciķ i Atenciķ ciutadana depčn directament de l'Alcaldia pel que fa a la comunicaciķ institucional i la gestiķ de la informaciķ corporativa, i de Secretaria en tot el que té a veure amb la tramitaciķ que es du a terme des de l'Oficina d'Atenciķ al Ciutadā i amb el Registre General d'entrada i sortida de documents.

Quč fem:

  • Comunicaciķ externa i atenciķ ciutadana:
    • Redacciķ de les notes, els comunicats i els avisos que arriben a la poblaciķ i als mitjans a través de tots els canals i suports de comunicaciķ de quč disposa l'Ajuntament (web - xarxes socials - plafons al carrer - suports multimčdia)
    • Gestiķ de continguts i actualitzaciķ diāria del web municipal - seu electrōnica - portal de transparčncia
    • Elaboraciķ i actualitzaciķ del catāleg de serveis de la corporaciķ
    • Ediciķ i redacciķ del butlletí d'informaciķ municipal Viure Canet (excepte els números encarregats a empreses externes) i dels butlletins electrōnics del web institucional
    • Relacions amb els mitjans de comunicaciķ
    • Elaboraciķ de la Guia Activa, l'agenda mensual d'activitats al poble
    • Suport en les actuacions de Protocol i Relacions Públiques i Institucionals
    • Atenciķ ciutadana:
      • Registre d'entrada i sortida de documents (actualment recepciķ de documents a través dels aplicatius i plataformes electrōniques ERES, E-TRAM i EACAT).
      • Atenciķ directa al ciutadā (presencial, telefōnica i virtual) i derivaciķ a les ārees i departaments responsables.
      • Gestiķ del correu postal de la corporaciķ.
      • Gestiķ del padrķ d'habitants (suport al departament d'Estadística).
      • Compulses de documents.
      • Elaboraciķ de continguts informatius puntuals (avisos, incidčncies ...)
      • Informaciķ de tots els serveis municipals i derivaciķ (si és possible) a d'altres serveis públics.
      • Informaciķ de tots els trāmits que es poden fer a l'Ajuntament de Canet de Mar (121 comptabilitzats actualment).
      • Tramitaciķ inicial o completa dels trāmits assignats (50 compabilitzats actualment).
  • Comunicaciķ interna:
    • Gestiķ dels comunicats interns que s'envien als diferents departaments i dependčncies municipals
  • Imatge:
    • manual d'imatge corporativa
    • llibre d'estil (amb l'Oficina de Catalā)
  • Projectes de gestiķ de la informaciķ:
  • Formem part del grup de treball de modernitzaciķ i administraciķ electrōnica: implantaciķ d'iniciatives d'administraciķ i govern electrōnic per adaptar el consistori a la legislaciķ en matčria d'establiment de relacions entre l'administraciķ i la ciutadania a través de mitjans electrōnics
  • Seguiment dels plans de Comunicaciķ de Mandat
  • Suport en les campanyes informatives i els projectes comunicatius de les ārees i departaments.
  • Redacciķ d'escrits de diversa tipologia i contingut, relacionats amb activitats de la corporaciķ.
  • Gestiķ de l'arxiu fotogrāfic digital i transmissiķ a l'Arxiu municipal.

Dades de la regidoria

Responsable polític: Blanca Arbell Brugarola (alcaldessa)

Equip de Comunicaciķ i Atenciķ ciutadana:

Cap tčcnic: Cristina Noé
Agents d'Atenciķ ciutadana: Montse Rovira - Ana Gil - Susi Dalmau
Recepcionista: Anna M. Pérez


Com contactar-hi:
Ajuntament. Edifici central. Carrer Ample, 11
telčfon: 93 794 39 40
fax: 93 794 12 31
canetdemar@canetdemar.cat

Bústia oberta:Dibuix bústia electrōnica

Āmbits de la regidoria
Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar@canetdemar.cat
^