ES|EN|FR
TelŔfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botˇ que mostra/amaga men˙ lateral
Alcaldia
Comunicaciˇ i Atenciˇ ciutadana

L'└rea de Comunicaciˇ i Atenciˇ ciutadana de l'Ajuntament tÚ cura de la informaciˇ que arriba a poblaciˇ, mitjans de comunicaciˇ  i tambÚ internament a les diferents Órees i serveis municipals. Treballem des de l'Oficina d'Atenciˇ al CiutadÓ de l'Ajuntament, a l'edifici central del carrer Ample, 11.

Comunicaciˇ i Atenciˇ ciutadana depŔn directament de l'Alcaldia pel que fa a la comunicaciˇ institucional i la gestiˇ de la informaciˇ corporativa, i de Secretaria en tot el que tÚ a veure amb la tramitaciˇ que es du a terme des de l'Oficina d'Atenciˇ al CiutadÓ i amb el Registre General d'entrada i sortida de documents.

QuŔ fem:

  • Comunicaciˇ externa i atenciˇ ciutadana:
    • Redacciˇ de les notes, els comunicats i els avisos que arriben a la poblaciˇ i als mitjans.
    • Gestiˇ de continguts i actualitzaciˇ diÓria del web municipal - seu electr˛nica - portal de transparŔncia  
    • Elaboraciˇ i actualitzaciˇ del catÓleg de serveis de la corporaciˇ
    • Ediciˇ i redacciˇ del butlletÝ d'informaciˇ municipal Viure Canet i dels butlletins electr˛nics del web institucional
    • Relacions amb els mitjans de comunicaciˇ
    • Elaboraciˇ de la Guia Activa, l'agenda mensual d'activitats al poble (avui nomÚs a internet)
    • Suport en les actuacions de Protocol i Relacions P˙bliques i Institucionals
    • AvÝs: la comunicaciˇ externa de determinades Órees, la publicaciˇ a xarxes socials i l'atenciˇ als mitjans es fa directament des de l'Alcaldia a travÚs del cÓrrec eventual del Govern (des de novembre de 2019)
    • Atenciˇ ciutadana:
      • Registre d'entrada i sortida de documents (presencial i electr˛nic).
      • Atenciˇ directa al ciutadÓ (presencial, telef˛nica i virtual) i derivaciˇ a les Órees i departaments responsables.
      • Gestiˇ del correu postal de la corporaciˇ.
      • Gestiˇ del padrˇ d'habitants (suport al departament d'EstadÝstica).
      • Elaboraciˇ de continguts informatius puntuals (avisos, incidŔncies ...)
      • Informaciˇ de tots els serveis municipals i derivaciˇ (si Ús possible) a d'altres serveis p˙blics.
      • Informaciˇ de tots els trÓmits que es poden fer a l'Ajuntament de Canet de Mar (121 comptabilitzats actualment).
      • Tramitaciˇ inicial o completa dels trÓmits assignats (50 comptabilitzats actualment).
      • Gestiˇ administrativa del Cementiri Municipal.
  • Comunicaciˇ interna:
    • Gestiˇ dels comunicats interns que s'envien als diferents departaments i dependŔncies municipals
  • Imatge:
    • manual d'imatge corporativa
    • llibre d'estil (amb l'Oficina de CatalÓ)
  • Projectes de gestiˇ de la informaciˇ:
    • Formem part del grup de treball de modernitzaciˇ i administraciˇ electr˛nica: implantaciˇ d'iniciatives d'administraciˇ i govern electr˛nic per adaptar el consistori a la legislaciˇ en matŔria d'establiment de relacions entre l'administraciˇ i la ciutadania a travÚs de mitjans electr˛nics.
    • Seguiment dels plans de Comunicaciˇ de Mandat (Des d'octubre de 2019 tasca assignada al cÓrrec eventual de l'Equip de Govern municipal).
    • Suport  en les campanyes informatives i els projectes comunicatius de les Órees i departaments.
    • Redacciˇ d'escrits de diversa tipologia i contingut, relacionats amb activitats de la corporaciˇ.
    • Gestiˇ de l'arxiu fotogrÓfic digital.

Dades de la regidoria

Responsable polÝtic: Blanca Arbell Brugarola (alcaldessa)

Equip de Comunicaciˇ i Atenciˇ ciutadana:

TŔcnica de comunicaciˇ i gestiˇ de la informaciˇ: Cristina NoÚ
Cap acc. d'OAC: Montse Rovira
Agents OAC: Montse Rovira -
Susi Dalmau  - Ana Gil (aux.Comunicaciˇ)
Recepciˇ: PatrÝcia PÚrez

AvÝs: la comunicaciˇ externa es fa des de l'Alcaldia a travÚs del cÓrrec eventual del Govern (des de novembre de 2019)
Com contactar-hi:
Ajuntament. Edifici central. Carrer Ample, 11
telŔfon: 93 794 39 40
fax: 93 794 12 31
canetdemar@canetdemar.cat

└mbits de la regidoria
^