L'Àrea de Comunicació i gestió de la informació de l'Ajuntament té cura de la informació que arriba a població, mitjans de comunicació i també internament a les diferents àrees i serveis municipals.
Conscients de la importància que té la Transparència en el retiment de comptes de la gestió pública, des de Comunicació treballem per què es publiquin al màxim de dades i conceptes i perquè es faci de manera entenedora per a la població.
A partir del Mandat 2023 2027, l'Àrea de Comunicació incorpora el Govern Obert. Fem nostre el concepte "Comunicació clara" i treballem perquè tot allò que fa l'Ajuntament, pugui arribar a la ciutadania de la forma més entendora possible. Som una àrea transversal, que donem servei intern i extern.
La Comunicació interna i la identitat corporativa, juntament amb la Comunicació externa, són els eixos de treball del nostre departament.
Què fem:
- Comunicació externa:
- Redacció i difusió de les notes, els comunicats i els avisos que arriben a la població i als mitjans. Gestió i actualització d'informació a través de les xarxes socials corporatives.
- Gestió de continguts i actualització del web municipal - seu electrònica - portal de transparència
- Elaboració i actualització del catàleg de serveis de la corporació
- Edició i redacció dels butlletins informatius institucionals.
- Relacions amb els mitjans de comunicació. Contacte institucional.
- Publicació i actualització de l'agenda d'activitats del municipi.
- Suport en les actuacions de Protocol i Relacions Públiques i Institucionals
- Comunicació interna:
- Gestió dels comunicats interns que s'envien als diferents departaments i dependències municipals
- Responsables de l'actualització i els continguts de la Intranet corporativa
- Imatge:
- manual d'imatge corporativa
- llibre d'estil (amb l'Oficina de Català)
- Projectes de gestió de la informació:
- Formem part del grup de treball de modernització i administració electrònica: implantació d'iniciatives d'administració i govern electrònic per adaptar el consistori a la legislació en matèria d'establiment de relacions entre l'administració i la ciutadania a través de mitjans electrònics.
- Seguiment dels plans de Comunicació de Mandat
- Suport en les campanyes informatives i els projectes comunicatius de les àrees i departaments.
- Redacció d'escrits de diversa tipologia i contingut, relacionats amb activitats de la corporació.
- Gestió de l'arxiu fotogràfic digital (no des del Mandat 2019 - 2023)