ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
CARTELLERA MUNICIPAL
Plaça de Tècnic d'Administració General en comissió de serveis - concurs desert
 
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
  • Concepte

    L’objecte de la convocatòria és cobrir per mobilitat funcionarial el lloc de treball de tècnic/a d’administració general vacant temporalment a la plantilla de funcionaris, amb caràcter urgent i inajornable, de conformitat amb el que preuen els articles 81 i 84 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, d’acord amb el que estableixen els articles 185a 188, del Reglament de personal al servei de les entitats locals, aprovat pel Decret 214/1990, de 30 d juliol, que regulen els diversos supòsits en què es pot disposar una comissió de serveis, amb les següent característiques.

    Els requisits per participar-hi són els previstos per al personal funcionari de carrera amb plaça definitiva del subgrup A1. Els participants han de trobar-se en situació de servei actiu en la mateixa categoria del lloc que es convoca.

  • Termini de presentació
    Presentació de sol·licituds fins al 30 de novembre de 2020.
  • Documents relacionats

    Anunci convocatòria TAG

    Anunci convocatòria TAG

    Fitxer: Anunci_convocatoria_TAG.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 3
    Mida: 159.11 kB

^