Botķ que mostra/amaga menú lateral
Servei d'informaciķ i atenciķ al consumidor - OMIC
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrōnic
  • Descripciķ

    L'Oficina Municipal d'Informaciķ al Consumidor és un servei per ajudar els consumidors i els usuaris a defensar els seus drets per mitjā de la informaciķ prčvia, l'assessorament i la recepciķ de reclamacions en matčria de consum.

    És un servei municipal d'atenciķ directa i gratuīta a través del qual tots els ciutadans i les ciutadanes poden solˇlicitar informaciķ sobre els problemes que puguin afectar-los com a consumidors.

    Tothom és consumidor quan adquireix béns i productes o utilitza serveis contractats a un professional.

    A l'OMIC s'ofereix:

    • Atenciķ personalitzada de consultes
    • Anālisi i tramitaciķ de denúncies, queixes i reclamacions
    • Mediaciķ entre les parts per a la resoluciķ de determinades qüestions
    • Campanyes d'informaciķ orientades al consumidor
    • Documentaciķ tčcnica

    NO sķn temes de consum:

    • Temes relacionats amb la convivčncia en les comunitats de veīns
    • Temes que s'han de resoldre per via judicial
    • Drets civils: assumptes entre particulars
    • Temes de lloguer: desnonaments, arrendadors contra arrendataris
    • Problemes amb l'administraciķ pública: multes, impostos, subvencions, qüestions urbanístiques.

    L'Oficina municipal d'atenciķ al consumidor (OMIC) és a Vil.la Flora. Allā us atendrā el personal tčcnic de l'Ārea de Promociķ Econōmica, que us aconsellarā o bé derivarā la vostra consulta, queixa o reclamaciķ a l'organisme competent.

  • Qui ho pot fer?
    Tothom que tingui qualsevol dubte, queixa, suggeriment o reclamaciķ a fer en temes relacionats amb el consum.
  • On es pot fer?

    Ārea de Promociķ Econōmica
    Centre cívic i cultural Vilˇla Flora
    Riera Gavarra, s/n
    Telčfon: 93 795 46 25
    c/e: canet.omic@canetdemar.cat
    Per tramitaciķ concertar cita prčvia

    Altres opcions: 

    • Trucar al 012
    • Tramitar la denúncia telemāticament a través de l'Agčncia catalana de consum. Entreu aquí
  • Quins documents s'han de portar?
    • Full de reclamaciķ o denúncia que us donaran a l'OMIC, perō que podeu trobar al web de l'Agčncia Catalana de Consum. Model
    • Haureu de donar les vostres dades, les de l'establiment en qüestiķ i adjuntar-hi la documentaciķ acreditativa, si s'escau (factures, fotografies, tiquets, etc)
  • Com ho puc fer?
    • Telčfon: de 10.00 a 14.00 hores de dilluns a divendres. Telčfon: 93 795 46 25
    • correu electrōnic
    • Presencialment per tramitacions: tots els dilluns de 10.00 h. a 13.00 hores. Cal solˇlicitar cita prčvia i presentar tota la documentaciķ relacionada amb el problema. Ampliaciķ del servei a partir de l'abril de 2016: (també les tardes del primer dimarts de mes de 16.00 a 19.00 hores)
  • Preu
    Aquest és un servei gratuīt de l'administraciķ
Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar@canetdemar.cat
^