ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Obre portes l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Tots els dilluns a Vil·la Flora
PUBLICAT Dimecres, 20.02.2008
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Aquest febrer de 2008 s'ha inaugurat un nou servei municipal: l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC). L'atenció als consumidors era un servei que fins ara s'oferia amb els recursos propis de l'Àrea de Promoció Econòmica i des de l'any 2004, també a través de la Diputació de Barcelona, amb la visita mensual d'un autobús amb tècnics als quals se'ls podia exposar queixes, reclamacions o consultes sobre temes relacionats amb el consum.

A partir d'ara, aquest servei es farà en dependències municipals. L'Ajuntament ha aprovat, a la sessió plenària d'aquest gener passat, tirar endavant l'OMIC al nostre poble, d'acord amb una memòria justificativa del servei, un projecte i un reglament específic.

La protecció i la defensa de les persones consumidores i usuàries de Canet és prioritat del govern. Per aquest motiu, poder disposar d'un servei propi que atengui aquesta necessitat s'ha demostrat com la opció més idònia. D'aquí que s'hagi posat fil a l'agulla i s'hagi iniciat tot el tràmit administratiu per aconseguir-lo.

Com i quan en podem fer ús?
OMIC El servei de l'OMIC està adscrit a l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament. Per aquest motiu, la ubicació física de l'Oficina és a Vil·la Flora.
L'atenció al públic es fa els dilluns, de 10.00 a 13.00 hores. Cal cita prèvia.
Allà, l'advocat Oriol Contreras us atendrà, donant-vos l'assessorament que calgui i us guiarà en la tramitació de les reclamacions oportunes.
Fins aquesta tercera setmana de febrer s'han atès a l'OMIC 9 persones i s'ha iniciat el tràmit de 6 reclamacions, la majoria per serveis relacionats amb la telefonia, les assegurances i els serveis bàsics d'aigua, llum i gas.
També s'està tramitant una reclamació de diversos comerciants de la riera Buscarons que van patir un tall de llum la tarda del dissabte 3 novembre.


Tota la informació detallada sobre aquest servei la trobareu a la finestreta digital l'espai del web on anem introduint la informació dels diferents tràmits i gestions que podeu fer amb l'Ajuntament. Si voleu anar directament a la informació sobre l'OMIC, entreu aquí

^