Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
L'Ajuntament de Canet de Mar té la necessitat de cobrir per mobilitat funcionarial el lloc de treball de tresorer/a, que estarà no efectivament ocupat amb efectes del dia 1 d'abril de 2023, amb caràcter urgent i inajornable, de conformitat amb el que preveu l'article 84 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i amb el procediment de comissió de servei establert en els articles 48 i 51 del Reial Decret 128/2018, d e16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.
Comissió de serveis, acumulació o nomenament provisional
Presentació de sol·licituds fins al 21 d'abril de 2023
Es pot fer la sol·licitud i presentar la documentació a través d'instància en línia o presencialment a l'OAC - carrer Ample 11.
Pagament dels drets d'examen:
A) Si es presenta la instància de forma presencial, es podrà realitzar el pagament de la taxa:
- Simultàniament a la presentació de la sol·licitud de participació i l’autoliquidació de la taxa, amb targeta de crèdit o dèbit de qualsevol entitat .
- Dins els 10 dies hàbils posteriors a l’emissió de document amb codi de barres que lliurarà l’agent OAC:
a) A través de la xarxa de caixers automàtics de “Banco de Sabadell SA”, amb una targeta de crèdit o dèbit de qualsevol entitat
b) Els clients de “Banco de Sabadell SA”, a través de "BS online" i de "BS Mòbil".
B) Si es presenta instància per mitjans electrònics, el departament de Recursos Humans emetrà el document amb codi de barres, que s’enviarà per correu electrònic, als efectes que es pugui realitzar el pagament pels mitjans i en el termini especificats en el punt anterior.
Anunci DOGC comissió serveis tresorer Fitxer: Anunci_DOGC_tresorer.pdf Format: Acrobat-PDF |