Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
La Junta de Govern Local, de data 7 de setembre de 2022, ha aprovat les bases específiques i l'obertura de convocatòria per a la constitució d’una borsa de la categoria d’administratiu (subgrup C1), per cobrir possibles vacants de caire temporal que es puguin produir als diferents departaments de l'Ajuntament.
Recursos Humans
Presentació de sol·licitud d'admissió al procés selectiu fins a l'11 d'octubre de 2022.
Presentació de documents preceptius per solucionar mancances fins al 27/11/2022.
La presentació de document de mèrits serà fins al dia 14 de desembre de 2022, inclòs.
Es pot fer la sol·licitud i presentar la documentació a través d'instància en línia o presencialment a l'OAC - carrer Ample 11.
El pagament de la taxa de dret d'examen es farà mitjançant carta de pagament amb tarja de crèdit.
Anunci rectificació admesos borsa administratius Fitxer: Anunci_rectificacio_llista_admesos_borsa_administratiu.pdf Format: Acrobat-PDF |
Borsa personal administratiu - anunci BOP Fitxer: Borsa_administratius_anunci_BOP.pdf Format: Acrobat-PDF |