ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
L'Oficina Local d'Habitatge de Canet de Mar
 
Imprimir

Aquest servei s'ofereix a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, dilluns i dijous de 9.00 a 15.00 hores. 


El Servei de l’Oficina d’Habitatge que es presta a l’Ajuntament de Canet permet oferir de manera local la secció d’Habitatge que actualment realitza el Consell Comarcal del Maresme, la qual es fonamenta en tres pilars bàsics:

✅ Aproximar informació, gestions i serveis d’habitatge a la ciutadania.

✅ Potenciar i millorar la coordinació interna, interadministrativa i externa.

✅ Optimitzar els recursos existents en matèria d’habitatge.

 Els serveis que ofereix són: ·      Informar i assessorar a la ciutadania sobre els recursos que l’Administració destina a habitatge i sobre com poden accedir-hi.

·      Tramitar ajuts per pagar el lloguer

·      Informació i assessorament per ajudar les famílies amb dificultats per atendre els pagaments relacionats amb l’habitatge, prestacions d’especial urgència i reallotjaments.

·      Donar assessorament tècnic en les obres de rehabilitació dels edificis i dels habitatges i cursar les sol·licituds de subvencions 

·      Serveis d’assessorament i gestió de les sol·licituds de Tests dels edificis (TEDI) i d’Informes Interns d’Idoneïtat (III)

·      Informació i tramitació de les cèdules d’habitabilitat d’habitatges de segona ocupació

·      Potenciar la borsa de lloguer mitjançant la captació i accés a lloguer d’habitatges a la comarca del Maresme 

·      Tramitar el Registre de sol·licitants d’habitatge amb protecció oficial (RSHPO)

 


Per a més informació, consulteu el web d'habitatge del Consell Comarcal del Maresme o bé truqueu al telèfon 937411616. 

Àrea d'Habitatge de l'Ajuntament de Canet de Mar 

^