Botķ que mostra/amaga menú lateral
Atenciķ ciutadana i comunicaciķ
OAC - Registre general de l'Ajuntament
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrōnic
  • Descripciķ del servei
    És el Registre oficial d'entrada i sortida de documents de l'Ajuntament de Canet de Mar.
  • Horari

    Horari d'atenciķ al públic: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores.
    Dijous tarda no festius, també de 17.00 a 19.00 hores (Oficina d'Atenciķ al Ciutadā).
    Tancat els dies 24 i 31 de desembre i els dies de festa local.
    Tampoc s'obre a la tarda el període comprčs entre el 15 de juny i el 15 de setembre i determinades vigílies de festius.

  • COM SOLˇLICITAR-HO
     
  • Presencialment: 
    Ample, 11
  • Telčfon: 
  • Correu electrōnic: 
  • Emplaįament
  • Informaciķ adicional

    La funciķ bāsica del Registre General d'entrada i sortida de documents és donar constāncia de l'entrada i la sortida de documents, a efectes administratius, jurídics i fiscals que corresponguin. Es du a terme a l'Oficina d'Atenciķ Ciutadana i n'és responsable l'Ārea de Secretaria.

    Consulteu la finestreta digital  amb el llistat de trāmits i gestions que podeu fer a l'Ajuntament.

  • Categoria
    Atenciķ i comunicaciķ ciutadanes
Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar@canetdemar.cat
^