Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
a. Informació, temàtica i contingut
Ha de constar un breu resum de la biografia de l´alcalde o de l´alcaldessa, president/a i/o el seu currículum. Dades sobre formació, perfil laboral o professional i trajectòria política, a més de les responsabilitats polítiques que ostenta en l´actualitat i l´històric, si és el cas.
b. Ubicació o espai de web on ha d´aparèixer
La informació es localitza en l´apartat particular de l´alcalde o de l´alcaldessa o bé a la fitxa corresponent dins l´espai Ajuntament, Consistori o Govern, junt amb les altres dades referides al càrrec electe: nom, cognoms, fotografia i partit polític…
També es valida si es permet accedir al currículum a la xarxa social Linkedin, en un bloc o similars.
Si la informació es troba a la Seu electrònica o al Portal de Transparència, s´ha de vincular des de l´espai Ajuntament, Consistori o Govern del Menú.
Només si no existeix l´espai Ajuntament, Consistori o Govern, es validarà la informació si es troba en el Portal de Transparència.
Es compleix.