Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Tràmits i gestions
 
  • Descripció
    Donar a conèixer les activitats i els actes que fan les associacions i les entitats
  • Qui ho pot fer?
    Qualsevol representant de l'entitat o associació
  • On es pot fer?
    • A la pàgina web de l'Ajuntament de Canet, a través d'aquest espai
  • Quins documents són necessaris?

    Tenir al màxim de dades de l'acte que fareu. Us recordem que han de ser actes ja confirmats (aquest espai no és per fer la sol.licitud d'una activitat) i oberts a tothom.

  • Com ho puc fer?

    Posant-vos en contacte amb l'Àrea de Comunicació (presencialment, a través del telèfon, el correu electrònic o el formulari del web que us indicàvem més amunt). Haureu d'indicar-nos el nom de l'acte, el dia, l' hora, el lloc i la resta d'informacions que considereu importants.

    Des de Comunicació es validarà la proposta, s'adaptarà al format habitual de difusió d'actes i el donarem d'alta. Quan l'acte estigui donat d'alta, rebreu un correu de confirmació.
    Avís: Tots els actes que s'hagin entrat abans del dia 23 del mes anterior a l'esdeveniment, els inclourem a la Guia Activa, l'agenda en suport paper que repartim cada mes per la població.

  • Preu - Forma de pagament
    Gratuït