Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Tràmits i gestions
 
  • Descripció

    El web municipal ofereix a les entitats i les associacions locals sense ànim de lucre, un espai on donar-se a conèixer i poder explicar a tothom les activitats i les actuacions que fan.

    Les entitats són les qui donen d'alta textos i imatges lliurement. Poden també posar-hi enllaços amb altres webs d'interès.

  • Qui ho pot fer?
    Qualsevol persona acreditada d'una associació o entitat de Canet de Mar
  • On es pot fer?

    Directament a la pàgina web de l'Ajuntament de Canet de Mar. Entrant a l'espai entitats i seguint els passos que s'hi indiquen.

  • Quins documents s'han de portar?

    Cal disposar d'una adreça de correu electrònic. És allà on s'enviaran el nom d'usuari i la clau d'accés que us permetrà actualitzar els continguts. La clau només la sabrà l'entitat i un cop a dins del web, la podeu canviar per alguna més fàcil de recordar.

    Des de l'Àrea de Comunicació es té accés a totes les pàgines de les entitats. No en sabem la clau d'accés, però en cas de pèrdua, us en podem donar una de nova.

  • Com ho puc fer?

    Haureu d'omplir un formulari amb dades bàsiques. El correu electrònic introduït al formulari serà el que rebrà la notificació d'alta i la clau d'accès. Per accedir-hi la primera vegada s'ha d'introduir la contrasenya d'accès donada per l'Ajuntament, que ja hem dit que després podreu canviar.

    La pàgina s'ordena pels canvis efectuats per les entitats. Si una associació no canvia mai les dades quedarà la darrera de la llista. També podeu forçar l'ordre, alfabèticament o per tipus d'entitat.

    Disposeu d'un correu electrònic d'ajuda per aquells dubtes que vagin sorgint i teniu accés directe a l'agenda del web.

  • Preu
    Gratuït