ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'Ajuntament renova els jocs infantils de la zona del Pla de les Fonts
PUBLICAT Divendres, 07.02.2025
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
jocs infantils - Pla de les Fonts

L'Ajuntament de Canet de Mar ha instal·lat jocs infantils a la zona delimitada del Pla de les Fonts, situat al carrer Eduard Farrés s/n. Aquesta actuació respon a la necessitat de substituir els antics elements, que han sofert desgast i deteriorament amb el pas del temps, per nous jocs que compleixin amb els requeriments de seguretat i qualitat establerts per la normativa vigent.

Els nous elements inclouen:

✔ Un joc combinat amb tobogan, apte a partir de 3 anys i amb sis funcions lúdiques.
✔ Una molla, destinada a infants a partir de 2 anys, fabricada en acer tractat per evitar la corrosió.
✔ Un gronxador amb dos seients, un d'ells amb proteccions, per a infants a partir d'1 any.
✔ Un balancí apte per a nens i nenes a partir de 3 anys.

Tots els elements estan fabricats amb materials de gran resistència i durabilitat, com la fusta de robínia, acer inoxidable i plaques fenòliques, i comptaran amb el certificat TUV conforme a la norma EN1176.

El contracte s'ha adjudicat a l'empresa HPC Ibérica, SA, per un import de 12.270,45 euros (IVA inclòs).   

Amb aquesta actuació, l'Ajuntament reafirma el seu compromís amb la millora dels espais públics i amb la seguretat i diversió dels infants del municipi.

^