ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'Ajuntament ofereix a les entitats l'explotació del servei de bar durant la festa de Cap d'Any
PUBLICAT Dijous, 21.11.2024
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
cap d'any

Presentació de sol·licituds: del 22 al 27 de novembre de 2024


Un any més, l'Ajuntament obre el procés públic perquè una entitat o associació del municipi es pugui fer càrrec del servei de bar durant la festa de Cap d'Any que es farà a l'Envelat de Vil·la Flora. 

Aquest servei, s'atorga mitjançant un procediment de llicència d'ocupació de domini públic. El servei implica la venda o el subministrament de beguda durant la revetlla de Cap d’Any, i també es preveu la venda de menjar embossat tipus patates, snacks i altres.

S'hi poden presentar les entitats i les associacions legalment constituïdes i degudament inscrites al Registre Municipal d’Entitats i que tinguin per objecte desenvolupar activitats amb finalitats socials, juvenils, artístiques, lúdiques, culturals, educatives o esportives en l’àmbit del municipi de Canet de Mar.

La presentació de sol·licituds és del 22 al 27 de novembre de 2024. El sorteig es farà el dia 29 de novembre. 

  Bases i models de sol·licitud

Bases explotació bar cap d'any - 2024

Bases explotació bar cap d'any - 2024

Fitxer: Anunci_BOPB_aprovaciA__bases_explot_bar_cap_d_any.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 10
Mida: 251.2 kB

Annex 1 sol·licitud individual bar cap d'any

Annex 1 sol·licitud individual bar cap d'any

Fitxer: Annex_1_Model_solA_licitud_individual.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 134.56 kB

Annex 1 sol·licitud conjunta bar cap d'any

Annex 1 sol·licitud conjunta bar cap d'any

Fitxer: Annex_2_Model_solA_licitud_conjunta.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 3
Mida: 197.35 kB

^