Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar
Les aportacions ciutadanes s'han de fer a través del Registre General de l'Ajuntament. El termini és de 10 dies hàbils des de la seva públicació. És a dir, fins al 22 de febrer de 2023.
L'Ajuntament ha iniciat l'elaboració d'un Reglament que reguli d’ús del servei de recàrrega de vehicles elèctrics i/o híbrids endollables al municipi.
Com que la normativa vigent en matèria de transparència i concretament la Llei 39/2015 d'1 d'octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP) al seu article 133, estableix que s'ha de facilitar la participació de la ciutadania en l'elaboració de normativa i reglaments. I també es pronuncia en aquest mateix sentit la Llei de Transparència i accés a la informació pública, que estableix a més a més, que cal que la informació es faci arribar de manera entenedora a la ciutadania. Podeu fer les vostres aportacions a través del Registre General de l'Ajuntament. El termini acaba el 22 de febrer de 2023.
Aquí teniu la Memòria elaborada per la comissió d'estudi del Reglament, que ara se sotmet a consulta pública: