L’Ajuntament de Canet de Mar ha ampliat el conveni de col·laboració amb l’Oficina d’Habitatge del Consell Comarcal del Maresme perquè aquest pugui oferir els seus serveis presencialment a Canet de Mar dos dies a la setmana.
Amb l’ampliació d’aquest conveni, les canetenques i canetencs podran fer les seves gestions relacionades amb habitatge sense haver-se de desplaçar fora del municipi.
Concretament, l’Oficina d’Habitatge s’instal·larà al nostre poble els dilluns i els dijous en horari d’obertura de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament.
Podeu contactar amb l’Oficina d’Habitatge a través del telèfon 93 741 16 16 (centraleta) o per correu electrònic a l'adreça: habitatge@ccmaresme.cat.
Per demanar cita cal trucar al 93 741 16 16.
Aquest servei s’hauria d’haver iniciat durant aquest mes de gener. Tanmateix, Per temes relacionats amb la COVID-19, el Consell Comarcal ha demanat fer-ho a partir del mes de febrer.
INFORMACIÓ RELACIONADA NOTÍCIA | L´Oficina d´Habitatge visitarà Canet de Mar els dijous