ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'Ajuntament explica a les entitats l'obligatorietat que tenen de relacionar-se de forma telemàtica amb l'administració
PUBLICAT Dimecres, 16.06.2021
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
imatge teclat

Aquesta relació telemàtica obligatòria, així coml'obligació legal de disposar de signatura electrònica de l'entitat,  l'estableix la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. L'Àrea de Participació Ciutadana va organitzar una trobada informativa al maig per explicar-ho a les entitats i associacions locals.


En les darreres comunicacions de l'Àrea de Participació Ciutadana, i en una trobada formativa, que es va realitzar de manera telemàtica, el passat 24 de maig, s'ha informat  les entitats, associacions, club esportius, ong's... de la importància de realitzar totes les seves relacions amb les administracions públiques de manera telemàtica, així com de l'obligació legal de disposar de signatura electrònica de l'entitat. Aquest requeriment és causat per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques, en concret el seu article 14, que estableix l'obligatorietat de les persones jurídiques de relacionar-se amb l'administració per mitjans electrònics; aquesta Llei ha estat desenvolupada recentment pel Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics. 

El certificat digital ens dona validesa legal en totes les signatures. Hi ha diferents organismes que l'expedeixen.
 
Les entitats, associacions... per a les seves relacions habituals amb l'Ajuntament de Canet de Mar, es pot fer per via instància electrònica a través del següent enllaç: Instància genèrica

Si teniu consultes o dubtes, podeu adreçar-vos a l'Àrea de Participació de l'Ajuntament.

Documents relacionats:

Formulari correus certificat digital entitats

Formulari correus certificat digital entitats

Fitxer: FORMULARI_CORREUS_certificat_digital_entitats.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 166,58 kB

certificat canvi nom junta directiva entitat

certificat canvi nom junta directiva entitat

Fitxer: certificat_canvi_junta_directiva_associacio.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 81,27 kB

^