Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
PUBLICAT Dilluns, 25.11.2019

imatge web cap d'anyL'Ajuntament de Canet convoca de nou el procediment per què una entitat del municipi pugui fer-se càrrec del bar de la festa de Cap d'Any, que es fa a l'envelat de Vil·la Flora la nit del 31 de desembre a l'1 de gener.

El servei comporta venda de beguda i menjar embossat durant la revetlla de Cap d'Any. S'hi poden presentar totes les entitats de Canet que figurin inscrites al Registre Municipal d'Entitats i que desenvolupin tasques socials, juvenils, culturals, educatives o esportives en l’àmbit del municipi de Canet de Mar. Ho pot fer una entitat sola o bé vàries entitats presentant-s'hi de forma conjunta. S'haurà d'especificar els recursos que s'hi destinaran i com a mínim, hi haurà d'haver 10 persones que en formin part.

L'adjudicatari, a canvi de gestionar el bar, haurà de guarnir adequadament l’envelat amb elements festius que no resultin perillosos per les persones participants, fer-se càrrec de la recepció dels assistents a la revetlla i oferir-los un còctel de benvinguda.

L'horari d'obertura de la barra és des de les 00.30 hores fins a les 6.00 hores del dia 1 de gener de 2020.

Les sol·licituds per participar-hi s'han d'entrar al Registre situat a l' Oficina d'Atenció al Ciutadà, a l'edifici del carrer Ample, 11. El termini per fer-ho és l'11 de desembre de 2019 a les 14.00 hores.

Tota la documentació necessària, així com les condicions d'adjudicació i els detalls tècnics els trobareu al taulell d'anuncis de la seu electrònica del web.