Botķ que mostra/amaga menú lateral
Notícies
S'obre el període per quč les entitats puguin solˇlicitar portar el bar de la Nit de Cap d'Any
PUBLICAT Dilluns, 25.11.2019
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrōnic

imatge web cap d'anyL'Ajuntament de Canet convoca de nou el procediment per quč una entitat del municipi pugui fer-se cārrec del bar de la festa de Cap d'Any, que es fa a l'envelat de Vilˇla Flora la nit del 31 de desembre a l'1 de gener.

El servei comporta venda de beguda i menjar embossat durant la revetlla de Cap d'Any. S'hi poden presentar totes les entitats de Canet que figurin inscrites al Registre Municipal d'Entitats i que desenvolupin tasques socials, juvenils, culturals, educatives o esportives en l’āmbit del municipi de Canet de Mar. Ho pot fer una entitat sola o bé vāries entitats presentant-s'hi de forma conjunta. S'haurā d'especificar els recursos que s'hi destinaran i com a mínim, hi haurā d'haver 10 persones que en formin part.

L'adjudicatari, a canvi de gestionar el bar, haurā de guarnir adequadament l’envelat amb elements festius que no resultin perillosos per les persones participants, fer-se cārrec de la recepciķ dels assistents a la revetlla i oferir-los un cōctel de benvinguda.

L'horari d'obertura de la barra és des de les 00.30 hores fins a les 6.00 hores del dia 1 de gener de 2020.

Les solˇlicituds per participar-hi s'han d'entrar al Registre situat a l' Oficina d'Atenciķ al Ciutadā, a l'edifici del carrer Ample, 11. El termini per fer-ho és l'11 de desembre de 2019 a les 14.00 hores.

Tota la documentaciķ necessāria, així com les condicions d'adjudicaciķ i els detalls tčcnics els trobareu al taulell d'anuncis de la seu electrōnica del web.

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar@canetdemar.cat
^