Botķ que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'Ajuntament demana explicacions a Correus sobre l'incompliment de terminis al nostre municipi
PUBLICAT Dijous, 25.10.2018
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrōnic

imatge web bustia 1Les darreres setmanes s'han rebut a l'Ajuntament, queixes de veīns sobre l'incompliment dels terminis d'entrega de correspondčncia del Servei local de Correus. Des de l'Alcaldia s'han fet gestions per esbrinar el perquč del retard en el repartiment de correspondčncia. En alguns casos el període de lliurament de cartes s'ha allargat fins a més d'un mes. El primer pas ha estat contactar amb els responsables de l'oficina de Canet, que ens han traslladat a exposar la situaciķ al cap superior de la zona, cosa que ja s'ha fet i s'estā a l'espera de rebre resposta.

Aquest és un tema que preocupa la poblaciķ i que confiem que hagi estat puntual. Tant bon punt tinguem resposta dels responsables de zona, ho traslladarem als ciutadans que han adreįat la seva queixa directament a l'Ajuntament així com a la poblaciķ en general per al seu coneixement.

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar@canetdemar.cat
^