ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Serveis Socials ofereix un Servei d'intermediació hipotecària
PUBLICAT Dilluns, 05.08.2013
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrònic

L'Ajuntament, davant la problemàtica creixent per a moltes famílies per fer front al pagament dels préstecs hipotecaris, ofereix un servei d'intermediació, que informa i assessora les famílies amb dificultats per atendre els pagaments de les hipoteques i que per tant, es troben en risc de perdre el seu habitatge principal.

L'objectiu d'aquest servei, que prestarà una advocada i mediadora a la seu dels Serveis Socials, és evitar els desnonaments provocats per la falta de pagament del préstec hipotecari. En poden ser usuaris els propietaris d'un habitatge que sigui habitatge principal i que tenen dificultats per atendre les quotes del préstec.  El Servei s'estén també als lloguers, ja que també es donarà informació, assessorament i mediació entre les famílies llogateres i els seus propietaris si existeix una problemàtica per satisfer la quantitat econòmica del lloguer. A aquest darrer hi poden accedir tant els llogaters com els propietaris dels immobles.

Com funciona el Servei d'intermediació hipotecària?

Cal demanar cita prèvia, per tal de mantenir una primera entrevista i rebre informació general. Es valorarà la millor manera d'abordar la situació. El servei s'ofereix com a mediador entre la família i l'entitat financera o entre el propietari d'un habitatge i el seu llogater. La intervenció del mediador serà imparcial, atenent a la voluntarietat de les persones que hi han d'assistir i garantint sempre la confidencialitat del contingut que exposin les parts.

Ens trobem davant una problemàtica que cada cop afecta més famílies, i que trobaran en aquest Servei d'intermediació una guia per afrontar aquest fet amb més seguretat i orientació. De moment, aquest servei s'oferirà fins a final d'any. Si l'experiència és profitosa, és previst prorrogar-ho de cara a l'any que ve.

L'atenció es fa els dilluns de 10.00 a 14.00 hores. Per demanar cita podeu anar directament als Serveis Socials (carrer Narcís Monturiol, 3), trucar al telèfon 93 795 4679 o bé enviar un missatge a través de l'adreça electrònica pobletbl@canetdemar.cat

^