Ajuntament de Canet de Mar
Pancarta 14
Pancarta 08
pancarta 15
Pancarta 03
Pancarta 07
Pancarta 04
Pancarta 11
sant jordi
Pancarta 13
Pancarta 01
Pancarta 10
Pancarta 12
Pancarta 09
Pancarta 05
Canet Rock 014
Pancarta 06
Canet Rock 014
Pancarta 02
CATĀLEG DE SERVEIS
Arxiu Municipal  (AMCNM)
  • Descripciķ del servei

    logotip arxiu municipalL´arxiu custodia no només la documentaciķ administrativa i histōrica de l´Ajuntament, sinķ també documents cedits o donats per empreses, institucions, associacions i particulars, de qualsevol format i suport. L´Ajuntament, conjuntament amb persones i entitats cíviques de la nostra vila, estā duent a terme una tasca de preservaciķ del patrimoni documental de Canet de Mar.

    L'arxiu municipal dķna aquests serveis:

    • Consulta gratuīta i lliure dels documents, sempre que no estiguin sotmesos a cap restricciķ legal
    • Consulta de la biblioteca auxiliar
    • Informaciķ i assessorament personalitzat
    • Suport a les iniciatives d´investigaciķ i recerca
    • Reprografia
    • Difusiķ cultural
  • Adreįa
    c/ Ample, 11 - edifici central Ajuntament -
  • Telčfon
    93 794 39 40
  • Fax
    93 794 12 31
  • Correu electrōnic
  • Horari
    Cal concertar la visita
  • Informaciķ adicional

    revisant documents a l'arxiu Arxivera Municipal: Iolanda Serrano.

    L'Arxiu Municipal de Canet de Mar és un servei obert al ciutadā i una eina al servei de la gestiķ municipal que s´encarrega, especialment, de l´organitzaciķ, la difusiķ i la conservaciķ del patrimoni documental.

    Estā adscrit a l'Ārea de Cultura de l'Ajuntament

    Sķn funcions de l´Arxiu:

    • millorar la gestiķ i el tractament de la documentaciķ municipal
    • facilitar l´accés i la consulta de la documentaciķ
    • recuperar, protegir i promoure la divulgaciķ i el coneixement del patrimoni documental de Canet de Mar

    Basant-se en aquestes funcions, l'arxiu fa aquestes tasques:

    - Relacionat amb la documentaciķ administrativa de l'Ajuntament:

    • Rep la documentaciķ que generen els serveis i organismes de l'Ajuntament
    • Informa i assessora sobre el tractament de la seva documentaciķ
    • Posa els documents a disposiciķ dels serveis municipals, quan els necessiten, per a la gestiķ d'assumptes administratius

    - Relacionat amb els ciutadans:

    • Rep la documentaciķ que persones, entitats o empreses dipositen o cedixen a l'Ajuntament
    • Classifica els documents de cada fons
    • Descriu els documents per fer-los accessibles
    • Facilita la documentaciķ als ciutadans, per tal que puguin consultar-la i exercir els seus drets
    • Posa la documentaciķ a disposiciķ dels investigadors i de persones interessades en cončixer la histōria de Canet de Mar
    • Conserva els documents en dipōsits adequats, utilitzant els recipients i materials que en garanteixen millor la conservaciķ
    • Forma part de les iniciatives culturals que contribueixen a la difusiķ del patrimoni documental municipal
    • Assessora sobre les característiques i la informaciķ que contenen els documents
Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar//T.937 943 940 - F.937 941 231//canetdemar@canetdemar.cat