Ajuntament de Canet de Mar
Pancarta 06
Pancarta 14
Pancarta 10
Pancarta 07
Pancarta 13
Canet Rock 014
Pancarta 05
sant jordi
Pancarta 01
Pancarta 12
Pancarta 08
pancarta 15
Pancarta 03
Pancarta 04
Pancarta 02
Pancarta 09
Pancarta 11
Canet Rock 014
EQUIPAMENTS I SERVEIS
Arxiu Municipal  (AMCNM)
  • Imatge

    Arxiu Municipal

  • Adreça
    c/ Ample, 11 - edifici central Ajuntament -
  • Telèfon
    93 794 39 40
  • Fax
    93 794 12 31
  • Correu electrònic
  • Horari
    Cal concertar la visita
  • Serveis oferts

    L´arxiu custodia no només la documentació administrativa i històrica de l´Ajuntament, sinó també documents cedits o donats per empreses, institucions, associacions i particulars, de qualsevol format i suport. L´Ajuntament, conjuntament amb persones i entitats cíviques de la nostra vila, està duent a terme una tasca de preservació del patrimoni documental de Canet de Mar.

    L'arxiu municipal dóna aquests serveis:

    • Consulta gratuïta i lliure dels documents, sempre que no estiguin sotmesos a cap restricció legal
    • Consulta de la biblioteca auxiliar
    • Informació i assessorament personalitzat
    • Suport a les iniciatives d´investigació i recerca
    • Reprografia
    • Difusió cultural
  • Descripció de l'equipament o el servei

    revisant documents a l'arxiu Arxivera Municipal: Iolanda Serrano.

    L'Arxiu Municipal de Canet de Mar és un servei obert al ciutadà i una eina al servei de la gestió municipal que s´encarrega, especialment, de l´organització, la difusió i la conservació del patrimoni documental.

    Està adscrit a l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament

    Són funcions de l´Arxiu:

    • millorar la gestió i el tractament de la documentació municipal
    • facilitar l´accés i la consulta de la documentació
    • recuperar, protegir i promoure la divulgació i el coneixement del patrimoni documental de Canet de Mar

    Basant-se en aquestes funcions, l'arxiu fa aquestes tasques:

    - Relacionat amb la documentació administrativa de l'Ajuntament:

    • Rep la documentació que generen els serveis i organismes de l'Ajuntament
    • Informa i assessora sobre el tractament de la seva documentació
    • Posa els documents a disposició dels serveis municipals, quan els necessiten, per a la gestió d'assumptes administratius

    - Relacionat amb els ciutadans:

    • Rep la documentació que persones, entitats o empreses dipositen o cedixen a l'Ajuntament
    • Classifica els documents de cada fons
    • Descriu els documents per fer-los accessibles
    • Facilita la documentació als ciutadans, per tal que puguin consultar-la i exercir els seus drets
    • Posa la documentació a disposició dels investigadors i de persones interessades en conèixer la història de Canet de Mar
    • Conserva els documents en dipòsits adequats, utilitzant els recipients i materials que en garanteixen millor la conservació
    • Forma part de les iniciatives culturals que contribueixen a la difusió del patrimoni documental municipal
    • Assessora sobre les característiques i la informació que contenen els documents
Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar//T.937 943 940 - F.937 941 231//canetdemar@canetdemar.cat