Ajuntament de Canet de Mar
Pancarta 11
Pancarta 06
Pancarta 09
pancarta 15
Pancarta 10
Pancarta 05
Pancarta 02
Canet Rock 014
Pancarta 01
sant jordi
Pancarta 04
Pancarta 03
Pancarta 12
Pancarta 07
Pancarta 13
Canet Rock 014
Pancarta 08
Pancarta 14
NOTÍCIES
Obre portes l'Oficina Municipal d'Informaciķ al Consumidor
Tots els dilluns a Vilˇla Flora

Aquest febrer de 2008 s'ha inaugurat un nou servei municipal: l'Oficina Municipal d'Informaciķ al Consumidor (OMIC). L'atenciķ als consumidors era un servei que fins ara s'oferia amb els recursos propis de l'Ārea de Promociķ Econōmica i des de l'any 2004, també a través de la Diputaciķ de Barcelona, amb la visita mensual d'un autobús amb tčcnics als quals se'ls podia exposar queixes, reclamacions o consultes sobre temes relacionats amb el consum.

A partir d'ara, aquest servei es farā en dependčncies municipals. L'Ajuntament ha aprovat, a la sessiķ plenāria d'aquest gener passat, tirar endavant l'OMIC al nostre poble, d'acord amb una memōria justificativa del servei, un projecte i un reglament específic.

La protecciķ i la defensa de les persones consumidores i usuāries de Canet és prioritat del govern. Per aquest motiu, poder disposar d'un servei propi que atengui aquesta necessitat s'ha demostrat com la opciķ més idōnia. D'aquí que s'hagi posat fil a l'agulla i s'hagi iniciat tot el trāmit administratiu per aconseguir-lo.

Com i quan en podem fer ús?
OMIC El servei de l'OMIC estā adscrit a l'Ārea de Promociķ Econōmica de l'Ajuntament. Per aquest motiu, la ubicaciķ física de l'Oficina és a Vilˇla Flora.
L'atenciķ al públic es fa els dilluns, de 10.00 a 13.00 hores. Cal cita prčvia.
Allā, l'advocat Oriol Contreras us atendrā, donant-vos l'assessorament que calgui i us guiarā en la tramitaciķ de les reclamacions oportunes.
Fins aquesta tercera setmana de febrer s'han atčs a l'OMIC 9 persones i s'ha iniciat el trāmit de 6 reclamacions, la majoria per serveis relacionats amb la telefonia, les assegurances i els serveis bāsics d'aigua, llum i gas.
També s'estā tramitant una reclamaciķ de diversos comerciants de la riera Buscarons que van patir un tall de llum la tarda del dissabte 3 novembre.


Tota la informaciķ detallada sobre aquest servei la trobareu a la

finestreta digital

, l'espai del web on anem introduint la informaciķ dels diferents trāmits i gestions que podeu fer amb l'Ajuntament. Si voleu anar directament a la informaciķ sobre l'OMIC, entreu

aquí
Informaciķ publicada el 20 de febrer de 2008
Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar//T.937 943 940 - F.937 941 231//canetdemar@canetdemar.cat