Aquest servei s'ofereix a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, dilluns i dijous de 9.00 a 15.00 hores.
El Servei de l’Oficina d’Habitatge que es presta a l’Ajuntament de Canet permet oferir de manera local la secció d’Habitatge que actualment realitza el Consell Comarcal del Maresme, la qual es fonamenta en tres pilars bàsics:
✅ Aproximar informació, gestions i serveis d’habitatge a la ciutadania.
✅ Potenciar i millorar la coordinació interna, interadministrativa i externa.
✅ Optimitzar els recursos existents en matèria d’habitatge.
Els serveis que ofereix són: · Informar i assessorar a la ciutadania sobre els recursos que l’Administració destina a habitatge i sobre com poden accedir-hi.
· Tramitar ajuts per pagar el lloguer
· Informació i assessorament per ajudar les famílies amb dificultats per atendre els pagaments relacionats amb l’habitatge, prestacions d’especial urgència i reallotjaments.
· Donar assessorament tècnic en les obres de rehabilitació dels edificis i dels habitatges i cursar les sol·licituds de subvencions
· Serveis d’assessorament i gestió de les sol·licituds de Tests dels edificis (TEDI) i d’Informes Interns d’Idoneïtat (III)
· Informació i tramitació de les cèdules d’habitabilitat d’habitatges de segona ocupació
· Potenciar la borsa de lloguer mitjançant la captació i accés a lloguer d’habitatges a la comarca del Maresme
· Tramitar el Registre de sol·licitants d’habitatge amb protecció oficial (RSHPO)
Per a més informació, consulteu el web d'habitatge del Consell Comarcal del Maresme o bé truqueu al telèfon 937411616.