L'Ajuntament treballa en la reforma de l'Ordenança reguladora de les autoritzacions de terrasses, vetlladors i mobilitari auxiliar al municipi. I obrim consulta ciutadana perquè qui ho desitgi pugui fer-hi suggeriments, opinions i aportacions.
La normativa vigent en matèria de transparència i concretament la Llei 39/2015 d'1 d'octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques al seu article 133, estableix que s'ha de facilitar la participació de la ciutadania en l'elaboració de normativa i reglaments. Per aquest motiu hem elaborat un formulari a través del qual podeu fer les vostres aportacions. El termini per fer-ho acaba el dia 9 d'abril de 2022.
Aquesta reforma arrenca al maig de 2021, en una reunió de les àrees de Tresoreria, Seguretat Ciutadana i Serveis Tècnics municipals, durant la qual es va posar sobre la taula els canvis i les millores que caldria introduir en aquesta ordenança així com a l'ordenança fiscal núm. 11, per tal de poder agilitzar els processos administratius relacionats amb les llicències de terrasses per als establiments de restauració. Aquí teniu els documents elaborats per la comissió d'estudi de l'ordenança, que ara sotmetem a consulta pública:
Proposta Fitxer: Proposta_Reforma_OrdenanA_a_terrasses_2022_versiA__2.pdf Format: Acrobat-PDF |
Memòria Fitxer: MemA_ria_exposiciA__pA_blica_prA_via.pdf Format: Acrobat-PDF |