Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

CARTELLERA MUNICIPAL
 
  • Concepte

    La Junta de Govern Local, en sessió de data 19 d’octubre de 2016, ha acordat aprovar el plec de clàusules administratives i el de prescripcions tècniques particulars que han de regir la contractació, per procediment obert, pel subministrament de material d’enllumenat públic per l’Ajuntament de Canet de Mar.

  • Entitat adjudicadora
    Ajuntament de Canet de Mar
  • Dependència que tramita l'expedient
    Secretaria - Secció de contractació
  • Tipus de contracte
    Contracte de subministrament
  • Número d'expedient
    67/2016
  • Procediment
    Obert
  • Pressupost base de licitació
    El volum màxim de facturació serà de 45.142,71 euros, IVA exclòs, el qual puja la quantitat de 9.479,97 euros.
  • Termini de presentació
    Dijous 10 de novembre de 2016
  • Lloc de presentació d'instàncies

    Ajuntament de Canet de Mar. Oficina d'atenció al ciutadà

  • Documents relacionats

    CATCert certifica que en data 09-12-2016 15:07:52 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 15-12-2016 11:43:05 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 26-10-2016 11:47:43 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 26-10-2016 12:30:30 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 31-10-2016 12:20:29 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 11-11-2016 14:29:15 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 16-11-2016 09:45:52 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.