Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
PUBLICAT Dimarts, 01.06.2004

dibuix autobúsL´Oficina Provincial d´Informació al Consumidor (OPIC) serà a Canet aquest dimecres 2 de juny per recollir les consultes i les queixes dels consumidors i trobar-ne solucions. Se situarà a la zona del mercat setmanal, a la part superior de la riera Buscarons.  Els seus responsables atendran personalment els ciutadans que ho desitgin.

L'autobús vindrà periòdicament a Canet, tal i com fa a altres pobles de la província de Barcelona.

La posada en marxa d´aquest servei a Canet inclou també l'atenció pesonalitzada de tècnics municipals que recullen les consultes dels ciutadans i les fan arribar a l'OPIC  perquè se´n facin els tràmits corresponents.  El servei es fa des de l'Àrea de Promoció Econòmica, a l´edifici Alsina Roig.

Què trobem en aquest nou servei de l´Ajuntament i la Diputació:

  • S´atenen les consultes i reclamacions dels consumidors, directament les que es fan el dia que ve l´autobús i contínuament les que s´hagin recollit des de l´Àrea de Promoció Econòmica.
  • Visites periòdiques (un cop cada mes) amb l´Oficina Mòbil d´Informació al Consumidor, un autobús que s´instal.la al mercat i que atén personalment les qüestions relacionades amb el consum.
  • Atenció, informació i assessorament sobre els drets dels consumidors i les vies establertes per resoldre els conflictes que se'n derivin.
  • Divulgació dels drets dels consumidors

Aquest projecte s´integra dins la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona.

Informació publicada el dimarts 1 de juny de 2004