Botķ que mostra/amaga menú lateral
Comunicats oficials
L'Ajuntament de Canet prioritza l'atenciķ telefōnica i digital en el servei públic
PUBLICAT Divendres, 13.03.2020
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrōnic

Ajuntament portaL’Ajuntament de Canet prioritza l’atenciķ telefōnica i digital en el servei públic de l’Oficina d’Atenciķ Ciutadana (OAC) que només atendrā mitjanįant la cita prčvia o presencial en cas de gestions imprescindibles i/o inajornables de carācter urgent.

Qualsevol consulta es pot fer a través del telčfon 93 794 39 40 o del correu electrōnic canetdemar@canetdemar.cat.

Des de Benestar Social també s'atendrā per via telefōnica a través del telčfon: 93 795 46 79.

També recordem que molts trāmits es poden fer en línia a través d'aquesta mateixa pāgina web. Un exemple és l'entrada d'instāncies que es pot fer a atrvés d'aquest enllaį.

Aquestes mesures s’han pres davant la situaciķ provocada pel SARS-COV-2 i seguint les recomanacions donades als municipis en el marc del Pla d’Actuaciķ del PROCICAT per emergčncies associades a malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc.

Aquestes mesures s’actualitzaran cada vegada que canviī la situaciķ tot publicant-se al web de l’Ajuntament.

Des de l’ajuntament, malgrat l’alerta evident, es vol transmetre un missatge de serenor i tranquilˇlitat, sense deixar de seguir les recomanacions que ens arriben pels conductes oficials i mantenir les mesures d’higiene.

Consulta aquí el comunicat oficial:

OAC cita prčvia Coronavirus

OAC cita prčvia Coronavirus

Fitxer: Coronavirus_Comunicat_OAC_Cita_previa.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pāgines: 1
Mida: 168,71 kB

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar@canetdemar.cat
^