Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
PUBLICAT Dimarts, 20.08.2013

Els petits impactes de promoció local i del territori són sovint una de les eines més eficaces per donar-nos a conèixer arreu. I fer-ho a través de la premsa i els mitjans especialitzats és una pràctica que fa anys que duem a terme amb èxit. Des de fa temps, la introducció a la premsa estrangera es fa a través del Consorci de Promoció Turística del Maresme i de la Diputació de Barcelona. Periòdicament s'organitzen viatges de premsa, els coneguts com a press trip, que no són altra cosa que convidar periodistes estrangers a conèixer el territori per què després puguin explicar-ho a través dels seus mitjans de comunicació. Per nosaltres és una excel·lent forma d'arribar al públic d'aquests països.

I de vegades, no cal anar molt lluny per explicar els encants de casa nostra. A banda dels periodistes estrangers, també se'n conviden d'arreu d'Espanya, com ha estat el cas de redactors de la revista De Viajes. Van venir a la primavera i això ha fet possible que apareguéssim en un dels números d'aquest estiu. La Casa Roura, la pastisseria Campassol i el Modernisme local en general, han estat els elements triats per donar-nos a conèixer, en un especial que se centra en el fet que Barcelona és molt més que la ciutat capital de Catalunya. Els boscos del Montseny, el Llobregat, l'encant de Sitges o la Patum de Berga també hi apareixen com a atractius per no perdre's. És un orgull doncs, que Canet de Mar hagi estat escollit per mostrar l'encant de les comarques barcelonines.

Revista DeViajes juny 2013

Revista DeViajes juny 2013

Fitxer: DE_VIAJES__Juny_2013.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 8
Mida: 2.48 MB