Els petits impactes de promoció local i del territori són sovint una de les eines més eficaces per donar-nos a conèixer arreu. I fer-ho a través de la premsa i els mitjans especialitzats és una pràctica que fa anys que duem a terme amb èxit. Des de fa temps, la introducció a la premsa estrangera es fa a través del Consorci de Promoció Turística del Maresme i de la Diputació de Barcelona. Periòdicament s'organitzen viatges de premsa, els coneguts com a press trip, que no són altra cosa que convidar periodistes estrangers a conèixer el territori per què després puguin explicar-ho a través dels seus mitjans de comunicació. Per nosaltres és una excel·lent forma d'arribar al públic d'aquests països.
I de vegades, no cal anar molt lluny per explicar els encants de casa nostra. A banda dels periodistes estrangers, també se'n conviden d'arreu d'Espanya, com ha estat el cas de redactors de la revista De Viajes. Van venir a la primavera i això ha fet possible que apareguéssim en un dels números d'aquest estiu. La Casa Roura, la pastisseria Campassol i el Modernisme local en general, han estat els elements triats per donar-nos a conèixer, en un especial que se centra en el fet que Barcelona és molt més que la ciutat capital de Catalunya. Els boscos del Montseny, el Llobregat, l'encant de Sitges o la Patum de Berga també hi apareixen com a atractius per no perdre's. És un orgull doncs, que Canet de Mar hagi estat escollit per mostrar l'encant de les comarques barcelonines.
Revista DeViajes juny 2013 Fitxer: DE_VIAJES__Juny_2013.pdf Format: Acrobat-PDF |