Ref: S/cc EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR ANUNCI La Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada el dia 15 de desembre d'enguany, va aprovar el plec de condiciones econòmics administratives i tècniques que han de regir el procediment obert per a l'adjudicació mitjançant tramitació urgent de les obres d'urbanització de la riera Gavarra de Canet de Mar. Simultàniament es convoca procediment obert per a l'adjudicació d'aquesta obra. 1. Entitat adjudicatària a) Organisme: Ajuntament de Canet de Mar. b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria. Secció de contractació. c) Número d'expedient: 1 /2009. 2. Objecte del procediment obert: a) Descripció de l'objecte: obres d'urbanització de la riera Gavarra de Canet de Mar b) Termini d'execució: el termini d'execució serà de 10 mesos a comptar des de la data de formalització de l'acta de comprovació del replanteig, que en cap cas podrà ésser després del dia 1 de març de 2009, i ha de concloure el dia 31 de desembre de 2009 3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació: a) Tramitació: Urgent b) Procediment: Obert c) Forma: Proposició econòmicament més avantatjosa 4. Pressupost base de licitació: El pressupost base de licitació té un import de: 2.280.413,03.-. De la quantitat anterior: - 314.539,73.- corresponen a l'IVA. - 222.661,36.- , IVA inclòs, corresponen al capítol 9, partida 1 (canvi de traçat aeri de la instal·lació elèctrica del carrer Riera Gavarra). La baixa licitatòria no operarà sobre la partida d'imprevistos, la qual només es podrà disposar pel contractista i la direcció facultativa prèvia autorització expressa de l'òrgan de contractació, a proposta d'aquesta, per raons d'interès públic derivades de causes imprevisibles degudament acreditades. 5. Fiances: a) Provisional: Un 3% sobre el pressupost base de licitació exclòs l'IVA: 58.976,20.- . b) Definitiva: Un 5% de l'import d'adjudicació, exclòs l'IVA. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetmar@canet.diba.es - web: www.canetdemar.org Ref: S/cc EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR 6. Obtenció de documentació i informació: a) Entitat: Ajuntament de Canet de Mar b) Domicili: Carrer Ample, 11 c) Localitat i codi postal: Canet de Mar 08360 d) Telèfon: 93 794 39 40 e) Fax: 93 794 12 31 f) Data límit per a l'obtenció de documents i informació: durant tot el termini de presentació de proposicions. 7. Requisits específics del contractista: a) Classificació, en el seu cas (grups, subgrups i categoria): Grup G, subgrup 6 categoria e i Grup I, subgrup 6 categoria d. a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Cal incloure el document que acrediti haver obtingut la corresponent classificació en els grups Grup G, subgrup 6 categoria e) i Grup I, subgrup 6 categoria d) dels articles 37 i 38 RGLCAP. Nogensmenys, pels empresaris no espanyols d'Estats membres de la Comunitat Europea serà suficient l'acreditació de la seva solvència econòmica i financera a través de qualsevol dels mitjans previstos a l'article 64 LCSP, i la tècnica o professional a través de qualsevol dels previstos a l'article 67 LCSP. es empreses o licitadors individuals podran aportar el certificat d'inscripció en el Registre de Licitadors de la Generalitat de Catalunya (Departament d'Economia i Finances, Rambla Catalunya, 19-21 - 08007 Barcelona), juntament amb una declaració responsable de la vigència de les dades que inclou. La presentació d'aquest certificat eximeix al licitador del lliurament material que acredita la personalitat jurídica, la capacitat per contractar d'acord amb el que disposa l'article 49 LCSP, el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, la representació i la classificació empresarial, segons es preveu a l'article 1.4 del Decret 323/1998, d'1 de desembre, de creació del Registre de Licitadors de la Generalitat de Catalunya (documents 1.1, 1.2, 1.4 i 1.5). 8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació: a) Data límit de presentació: 13 dies naturals a comptar del següent al de la publicació de l'anunci de licitació al BOP. b) Documentació a presentar: l'establerta a la clàusula 7 del plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que regiran la contractació. c) Lloc de presentació: Registre General de l'Ajuntament de Canet de Mar, Carrer Ample, núm. 11 de Canet de Mar 08360. 9. Obertura de les ofertes a) Entitat: Ajuntament de Canet de Mar b) Domicili: Carrer Ample, 11 c) Localitat: Canet de Mar d) Data: primer dia hàbil següent a aquell en que finalitzi el termini de presentació de les propostes. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetmar@canet.diba.es - web: www.canetdemar.org Ref: S/cc EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR e) Hora: 13 h 10. Despeses dels anuncis Les despeses de la publicació dels anuncis, fins a un màxim de 1.000 , seran a càrrec de l'adjudicatari. 11. Perfil de contractant on figuren les informacions relatives a la convocatòria i on es poden obtenir els plecs: www.canetdemar.cat Canet de Mar, 16 de gener de 2009 L'alcalde Joaquim Mas Rius Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetmar@canet.diba.es - web: www.canetdemar.org