1/2 Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Núm. 8447 - 1.7.2021 CVE-DOGC-A-21174071-2021 ADMINISTRACIÓ LOCAL AJUNTAMENTS AJUNTAMENT DE CANET DE MAR ANUNCI sobre aprovació de les bases i la convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis el lloc de treball d'interventor/a general de l'Ajuntament de Canet de Mar. Anunci mitjançant es fa públic l'aprovació de les bases i la convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis el lloc de treball d'Interventor/a general. BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER PROVEIR MITJANÇANT COMISSIÓ DE SERVEIS EL LLOC DE TREBALL D'INTERVENTOR/A GENERAL DE L'AJUNTAMENT DE CANET DE MAR L'Ajuntament de Canet de Mar té la necessitat de cobrir el lloc de treball d'interventor/a general, amb el procediment de comissió de servei establert en els articles 48 i 51 del Reial Decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, amb les següents característiques: 1.- Descripció del lloc de treball. Nom del lloc: Interventor/a General Grup d'accés: A1 Nivell: 30 Complement específic: 39.898,88 Retribució anual bruta: 72.110,26 Forma de provisió: Comissió de Serveis 2.- Requisits de participació Aquells previstos per al personal funcionari de carrera d'habilitació estatal amb plaça definitiva de subescala d'Intervenció, categoria entrada a l'administració pública. Els participants han de trobar-se en situació de servei actiu en la mateixa categoria del lloc que es convoca. 3.- Funcions dels llocs de treball Les funcions previstes a la normativa del cos d'habilitats estatals subescala Intervenció, del lloc de treball d'Interventor/a General. Les tasques es podran realitzar en modalitat de teletreball. 4.- forma d'ocupació del lloc Comissió de serveis ISSN 1988-298X https://www.gencat.cat/dogc DL B 38014-2007 2/2 Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Núm. 8447 - 1.7.2021 CVE-DOGC-A-21174071-2021 5.- Durada La durada de la comissió de serveis serà d'un any, sense perjudici que es pugui prorrogar d'acord amb la normativa vigent. 6.- Termini de presentació de sol·licituds Cinc dies hàbils a comptats a partir de l'endemà de la publicació al DOGC 7.- Participació Les persones interessades caldrà que presentin la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el termini de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Es presentarà preferentment per via telemàtica, però també es podrà presentar i formalitzar a través d'un dels canals següents, al registre general de l'Ajuntament (c/ Ample, 11) o per qualsevol dels altres mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. 8.- Adjudicació Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, s'emetrà un informe d'idoneïtat de cada aspirant, tenint en compte preferentment: - Experiència desenvolupant llocs de treball similar o igual al convocat - Estudis i formació específica relacionada amb les funcions i tasques a desenvolupar en el lloc de treball - Altres aspectes curriculars que puguin aportar la persona aspirant. Es podrà realitzar una entrevista en el cas que es consideri oportú per verificar el perfil professional de les persones candidates. Aquest informe inclourà una proposta motivada en favor d'un/a dels candidats o candidates que serà elevat a l'Alcaldia per tal de cobrir el lloc de treball pel sistema de comissió de servei. Canet de Mar, 23 de juny de 2021 Blanca Arbell Brugarola Alcaldessa (21.174.071) ISSN 1988-298X https://www.gencat.cat/dogc DL B 38014-2007