Identificació de l'expedient: 1474/2021 785 Assumpte: Concurs adscripció provisional lloc de treball de mestra de l'Escola Bressol BASES REGULADORES PER A L'ADSCRIPCIÓ PROVISIONAL AL LLOC DE TREBALL DE MESTRE DE L'ESCOLA BRESSOL "EL PALAUET", MITJANÇANT CONCURS DE MÈRITS ESPECÍFIC. L'adscripció provisional al lloc de treball de mestra de l'Escola Bressol El Palauet, s'efectuarà d'acord amb el procés de provisió que a continuació es regula, atès que aquest Ajuntament té la necessitat de proveir el mateix de manera provisional, durant el període transitori mentre es mantingui la situació d'excedència per cura de fill de la directora de l'Escola Bressol i l'adscripció provisional d'una de les mestres titulars a aquest lloc de treball. Primera: Objecte de la convocatòria. L'objecte de les presents bases és la regulació del procés per proveir el lloc de treball, mitjançant concurs de mèrits específic: - La unitat administrativa: Escola Bressol - La vinculació jurídica: Personal laboral - Salari brut anual: 19.846,26 - Forma de provisió: Concurs específic - Titulació requerida: Mestra d'educació infantil Segona: Descripció funcional del lloc de treball Les funcions bàsiques encomanades a una mestra de l'escola bressol, són bàsicament i sense que sigui una llista tancada les següents: -Participar en l'elaboració del projecte educatiu del centre escolar conjuntament amb el professorat i l'equip directiu. - Elaborar i dissenyar les estratègies d'intervenció educativa que portarà a terme en base al projecte educatiu del centre escolar. -Educar, intervenir i desenvolupar activitats directament a l'aula portant a terme totes les programacions del centre escolar. 29/03/2021 Alcaldessa -Atendre els pares o tutors/es dels infants per transmetre informació sobre l'evolució del seu fill/a i la programació i activitats que està portant a terme per millorar el procés educatiu global. - Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra 3670355990144fa99db39c09a03f8c52001 Codi Segur de Validació ció Url de validació Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original - Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació. - I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes. Tercera: Requisits de participació de les persones aspirants. Podran participar a la present convocatòria, el personal laboral de l'Ajuntament de Canet de Mar que acompleixi els següents requisits: a) Estar en possessió de la titulació de Mestre d'educació infantil b) Estar en situació administrativa de servei actiu, de serveis en altres administracions, serveis especials, excedència forçosa o excedència voluntària. En aquest últim cas, cal que hagi romàs en la situació el temps mínim previst a la normativa. c) Prestar o haver prestat els seus serveis a l'Ajuntament de Canet de Mar, i estar adscrit/a a llocs de treball de Tècnic d'Educació Infantil a l'Escola Bressol "El Palauet" de Canet de Mar. No podran participar en aquest procés el personal laboral que es trobi en suspensió d'ocupació ni els traslladats/des de llocs de treball com a conseqüència d'un expedient disciplinari, mentre durin els efectes corresponents. Els requisits de participació s'han de reunir en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds que estableixi a la convocatòria i s'han de complir a la data de l'adscripció al nou lloc de treball. Quarta: Publicitat de la convocatòria i presentació de sol·licituds. La convocatòria serà publicada a la pàgina web de l'Ajuntament de Canet de Mar i a l'e-tauler una vegada aprovada per la Junta de Govern Local. La resta d'anuncis es publicaran als mateixos canals. Les persones interessades podran presentar la seva sol·licitud, mitjançant model d'instància normalitzada que pot descarregar-se des de la pàgina web de l'Ajuntament. 29/03/2021 Alcaldessa El termini de presentació d'instàncies, que serà de 10 dies naturals, comptadors de l'endemà de la publicació de la convocatòria a l'e-tauler. Les instàncies aniran acompanyades de la titulació requerida, el currículum vitae amb la justificació dels mèrits al·legats pera la seva candidatura. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació 3670355990144fa99db39c09a03f8c52001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es dictarà resolució en el termini màxim de 5 d i e s n a t u r a l s declarant aprovada la llista d'admesos i exclosos. Es concedirà un termini de dos dies hàbils per a subsanacions i possibles reclamacions. Les al·legacions presentades es resoldran en el termini dels dos dies hàbils següents a comptar des de la presentació de les mateixes. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions s'entendran desestimades. En el cas que alguna de les al·legacions sigui estimada, es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses a l'e-tauler i a la pàgina web de l'Ajuntament de Canet de Mar. Cinquena: Desenvolupament del procés La valoració dels mèrits aportats i justificats pels aspirants s'efectuarà d'acord amb el barem següent: a) Experiència professional: - Pel treball desenvolupat en el mateix lloc de treball, en qualsevol administració pública: 0,15 punts per mes treballat amb un màxim de 3 punts. - Pel treball desenvolupat en el mateix lloc de treball, a l'empresa privada: 0,10 punts per mes treballat, amb un màxim de 2 punts. b) Per posseir titulacions acadèmiques diferents a les que permeten participar a la convocatòria i que tinguin relació directa amb el lloc de treball a proveir, 0,5 punts per cadascuna, amb un màxim d'un punt. c) Cursos de formació i perfeccionament, fins a un màxim de 4 punts. Únicament es valoraran els cursos de formació i perfeccionament que versin sobre matèries directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc de treball convocat, d'acordamb els següent escalat: A. Per cada curs de 15 hores: 0,10 punts. B. Per cada curs de 16 a 40 hores: 0,15 punts. C. Per cada curs de 41 a 100 hores 0,20 punts. 29/03/2021 Alcaldessa D. Per cada curs de més de 101 hores: 0,25 punts. Per acreditar haver fet cursos de formació i/o de perfeccionament, seminaris i, en general, activitats d'aprofundiment en les funcions pròpies del lloc a proveir. A l'hora de fer el barem es tindrà en compte els continguts dels programes, la durada i el sistemade selecció i d'avaluació. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació 3670355990144fa99db39c09a03f8c52001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Els cursos de formació i perfeccionament d'una durada inferior a 15 hores o que no indiquin la durada lectiva de l'activitat seran valorats per la Comissió de Valoració, amb 0,10 punts. Sisena: Comissió de valoració. La Comissió de Valoració estarà integrada pels membres següents: - President: La tècnica d'Educació. - Vocals: Dos funcionaris o personal laboral fix de l'Ajuntament de Canet de Mar o d'altres administracions públiques, designats pel President de la Corporació. Un d'aquests vocals tindrà les funcions de secretari. Així mateix, es designaran els membres suplents que, en el seu cas, hauran de substituir als membres titulars respectius. La composició nominal es publicarà conjuntament amb la resolució per la qual s'aprova la llista d'admesos i exclosos. La comissió de valoració haurà de resoldre la convocatòria dins del terminis de 10 dies naturals a comptar des del moment d'elevar-se a definitiva la llista de persones candidates admeses en el procediment. Setena: Resolució del procés de provisió. Una vegada finalitzat el procés es resoldrà de la forma següent: La Comissió de Valoració proposarà a l'òrgan competent el/la candidat/a que hagi obtingut