Ref: S/iu EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 23 DE MAIG DE 2018 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 17.50 hores Hora que acaba: 19.25 hores Lloc: Sala de Juntes PRESIDEIX Blanca Arbell i Brugarola, alcaldessa HI ASSISTEIXEN Primer tinent d'alcalde Pere Xirau i Espàrrech Segon tinent d'alcalde Lluís Llovet i Bayer Tercera tinenta d'alcalde Raquel Serra i Lerga Quarta tinenta d'alcalde Sílvia Tamayo i Mata Cinquè tinent d'alcalde Josep M Masvidal i Serra ACTUA COM A SECRETARI Cristina Cabruja i Sagré, secretària accidental. També hi assisteix el senyor Joan Mendez Martínez, interventor. ORDRE DEL DIA 1) Aprovació, si s'escau, de l'acta, de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local de data 16.05.18 2) Donar compte Resolucions Judicials 3) Donar compte de la relació de decrets del 7 al 13 de maig de 2018 (números del 556 al 611) 4) Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- APROVACIÓ, SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 16.05.18 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 16 de maig de 2018 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat se n'acorda l'aprovació. 2.- DONAR COMPTE DE LES RESOLUCIONS JUDICIALS D'ASSUMPTES MUNICIPALS - Diligència d'Ordenació de data 14 de maig de 2018, rebut de la lletrada del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 12, de Barcelona, en relació al Procediment abreujat Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat Ref: S/iu EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR núm. 238/2017, interposat per la senyora xxx, contra l'Ajuntament de Canet de Mar i FIAT Mútua de Seguros, comunicant que es procedeix a la tasació de costes. Se'n dona compte. - Providència de data 15 de maig de 2018, rebuda del Magistrat del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 15, de Barcelona, en relació al Procediment abreujat núm. 276/2015 F, interposat pel senyor xxx, contra l'Ajuntament de Canet de Mar, donant per presentat escrit de la part actora evacuant el requeriment de la providència 3/05/2018. Se'n dóna compte. - Auto de data 24 d'abril de 2018, rebut de la Sala Social del Tribunal Suprem, en relació al Procediment núm. 632/2014, interposat pel senyor xxx, contra l'INSS, la Tresoreria General de la Seguretat Social, l'Ajuntament de Canet de Mar i la Mútua Universal Mugenat, acordant declarar la inadmissió del recurs de cassació contra la Sentència dictada per la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de data 25 de juliol de 2017. Se'n dóna compte. 3.- DONAR COMPTE DE LA RELACIÓ DE DECRETS DEL 7 AL 13 DE MAIG DE 2018 (NÚMEROS DEL 556 AL 611) [[ Num. Data Títol DE0556/2018 07/05/2018 Decret devolució garantia definitiva furgó parcs i jardins DE0557/2018 07/05/2018 Decret devolució garantia definitiva subministrament tractor. DE0558/2018 07/05/2018 Baixa restaurant riera Buscarons, 62 DE0559/2018 07/05/2018 Baixa activitat perruqueria Vall, 25 DE0560/2018 07/05/2018 Sol·licitud a la Diputació de Barcelona assumpció xxx DE0561/2018 08/05/2018 Incoació expedient sancionador de gossos - xxx DE0562/2018 08/05/2018 Incoació expedient sancionador de civisme ­xxx DE0563/2018 08/05/2018 Primera ocupació expepedient obra major 3/2017 DE0564/2018 08/05/2018 Devolució taxes i impost construccions ingressats per error DE0565/2018 08/05/2018 Incoació expedient sancionador de civisme - xxx DE0566/2018 08/05/2018 Desestimació recurs Sr. xxx DE0567/2018 08/05/2018 Designa advocats procediment classificació professional 131/2018 A DE0568/2018 09/05/2018 Decret baixes ofici Consell Empadronament - Sessió 112/2018 DE0569/2018 09/05/2018 Sol·licitud tarjeta d'aparcament individual per a persones amb discapacitat Sr. xxx DE0570/2018 09/05/2018 Autorització activitat extraordinària 12 de maig bar Dolce Vita DE0571/2018 09/05/2018 Autorització festa Piccoloso 09/05/18 DE0572/2018 10/05/2018 La Nocturna de Canet ­ xxx DE0573/2018 10/05/2018 Sol·licitud a la Xarxa de Govern local per la digitalització de part del fons de la Biblioteca P. Gual i Pujadas DE0574/2018 10/05/2018 25è aniversari IES ­ xxx DE0575/2018 10/05/2018 Aprovació factures F/2018/23 fase O Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat Ref: S/iu EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR DE0576/2018 11/05/2018 Contractació servei reparació ascensor N-II costat muntanya DE0577/2018 11/05/2018 WTP ­ incoació manca d'identificació - 10/05/2018 DE0578/2018 11/05/2018 Atorgament tràmit audiència reducció amidaments obres C/ Nou DE0579/2018 11/05/2018 TRE 2018 005 depuració d'ordinals bancaris DE0580/2018 11/05/2018 Incoació expedient sancionador de civisme xxx DE0581/2018 11/05/2018 Sol·licitud canvi de nom nínxol 341 pis ossera Departament Sant Josep Sr. xxx DE0582/2018 11/05/2018 Contractació redacció projecte per la reparació i rehabilitació coberta edifici Vil·la Flora DE0583/2018 11/05/2018 Expedient d'informació reservada ­ xxx DE0584/2018 11/05/2018 Contractació subministrament passeres enrotllables per l'accessibilitat a les platges DE0585/2018 11/05/2018 Aprovació pagament manaments a justificar Decret 318/2018 DE0586/2018 11/05/2018 Arpovació AD relació Q/2018/6 DE0587/2018 11/05/2018 Contractació servei transport peces escultòriques Museu Lluís Domènech i Montaner DE0588/2018 11/05/2018 Resolució expedient sancionador de civisme xxx DE0589/2018 11/05/2018 Padró d'habitants. Sol·licitud d'empadronament xxx DE0590/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici - ENCSARP ­ xxx DE0591/2018 11/05/2018 Padró d'habitants. Sol·licitud d'empadronament per a xxx DE0592/2018 11/05/2018 WTP ­ Acord incoació - 10/05/2018 DE0593/2018 11/05/2018 Primera ocupació exp. obra major 132/2015 DE0594/2018 11/05/2018 Resolució expedient sancionador de civisme xxx DE0595/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici - ENCSARP - xxx DE0596/2018 11/05/2018 Contractació servei vigilància a la sala d'estudi biblioteca DE0597/2018 11/05/2018 WTP ­ proposta sanció - 10/05/2018 DE0598/2018 11/05/2018 Decret requeriment garantia definitiva contractació servei prevenció i salvament a les platges 2018-2020. DE0599/2018 11/05/2018 Festa 3r aniversari DEKAA al carrer de la Font DE0600/2018 11/05/2018 Aprovació formació mes de maig DE0601/2018 11/05/2018 Sol. Llicencia per la tinença i conduccio d'animals potencialment perillosos sr.xxx DE0602/2018 11/05/2018 Contractació servei formació per al suport al teixit empresarial de la Diputació de Barcelona DE0603/2018 11/05/2018 Aprovació contracte comodat aparcament BONPREU - any 2018 DE0604/2018 11/05/2018 Contractació servei renovació de llicència de software gràfic i digital DE0605/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici - NO ENCSARP -xxx DE0606/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici ­ xxx DE0607/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici ­ xxx DE0608/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici ­ xxx DE0609/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici ­ xxx DE0610/2018 11/05/2018 Lloguer nínxol 740 pis 5 Departament Sant Josep DE0611/2018 11/05/2018 Anul.lació baixa d'ofici - ENCSARP - xxx Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat Ref: S/iu EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR 4.- ASSUMPTES PER VIA D'URGÈNCIA L'alcaldessa presidenta, segons allò que es disposa als articles 51 del Text refós de règim local aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i 83 del Reial decret 2.568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, sotmet a la consideració dels presents la declaració d'urgència d'uns punts no inclosos a l'ordre del dia. Un cop sotmesa la urgència d'aquests punts, és apreciada i declarada per unanimitat i es procedeix tot seguit a la seva deliberació i votació en els termes següents. 4.1.- APROVACIÓ RELACIÓ AJUTS SOCIALS PUNTUALS Vista la relació de despeses número BSGG/21/2018 de data 23 de maig de 2018 per import de 195,79 corresponent a ajuts socials puntuals. Vist que la tècnica de referència, ha valorat com idoni l'atorgament de l'ajut social puntual, d'acord amb l'informe tècnic adjunt. Atès que dins les competències bàsiques municipals, recollides a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, modificada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local, es contempla, en l'article 25.2.e l'avaluació e informació de situacions de necessitat social i l'atenció immediata a persones en situació o risc d'exclusió social. Atès que hi ha consignació suficient per autoritzar l'aprovació de les despeses amb càrrec a la partida 40 23100 48400 del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2018. Vist també allò que disposen els articles 6.4 i 30 de la Llei 13/2006, de 27 de juliol de prestacions econòmiques de caràcter social quant a les prestacions d'urgència social Considerant que l'adopció d'aquest acord és competència d'aquesta junta de govern local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 1191/2016, de 22 de novembre, de conformitat amb la proposta de la Regidoria delegada de Benestar social i gent gran i Règim intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses núm. BSGG/21/2018, atorgant els ajuts socials puntuals que s'esmenten als beneficiaris i fer efectives les quantitats relacionades als endossataris segons quadre següent: RELACIÓ NÚM.: BSGG/21/2018 data: 23-05-18 NÚM Benificari CONCEPTE IMPORT ENDOSSATARI 086 xxx Hab/Subministrament Llum 195,79 Endesa SAU xxxxxxx Total 195,79 SEGON.- Establir que la justificació de l'aplicació dels fons s'haurà d'efectuar en el termini màxim de 3 mesos següents a la data de concessió. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat Ref: S/iu EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR TERCER.- Aplicar les anteriors despeses a la partida pressupostària 40 23100 48400 del pressupost de la Corporació Municipal de l'any 2018. QUART.- Notificar aquests acords a la Intervenció i Tresoreria municipals. Fer constar que s'ha fiscalitzat aquesta relació de despeses en els termes recollits en l'article 219 del RDL 2/2004. Les anteriors despeses desprès seran objecte d'una altra fiscalització plena a posteriori. 4.2.- APROVACIÓ ASSISTÈNCIES A ÒRGANS COL·LEGIATS, DES DEL 15 D'ABRIL FINS AL 14 DE MAIG DE 2018 Vist allò que disposen l'article 75.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local, i l'article 166 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova la Llei municipal i de règim local de Catalunya. Vist que el Ple Municipal, en sessió de data 30 de juny de 2015, va establir amb efectes del dia 13 de juny de 2015, data de constitució d'aquest Ajuntament, a favor dels membres de la Corporació que no exerceixin els seus càrrecs en règim de dedicació exclusiva o parcial, el règim d'indemnitzacions següent: a) Per assistència a les sessions de Ple 184,42 euros b) Per assistència a les sessions de la Junta de Govern Local 368,33 euros c) Per assistència a la Comissió Assessora 50,00 euros d) Per assistència a la Comissió Especial de Comptes 50,00 euros Que es faran efectives a mesos vençuts i es computaran des del dia 15 del mes anterior fins al dia 14 del mes en què es faci el pagament. Atès que el Ple Municipal de data 24 de novembre de 2016 estableix que la Sra. Blanca Arbell Brugarola, la Sra. M. Àngels Isart Falceto, el Sr. Quirze Planet Rovira, la Sra. M. Assumpta Revoltós Vaquer, la Sra. Misericòrdia Tenas Martínez i el Sr. Pere Xirau Esparrech, que exerciran el seu càrrec amb dedicació exclusiva o parcial i n'estableix la retribució. Vistes les actes de les sessions ordinàries celebrades per la Junta de Govern Local els dies 18 i 25 d'abril i 2 i 9 de maig de 2018, segons les quals hi han assistit el Sr. Lluís Llovet Bayer, la Sra. Raquel Serra Lerga, la Sra. Sílvia Tamayo Mata i el Sr. Josep M. Masvidal Serra. Vista l'acta de la sessió ordinària celebrada per la Comissió Assessora el dia 19 d'abril de 2018, segons la qual hi ha assistit el Sr. Lluís Llovet Bayer, el sr. Antonio Romero Carbonell, la sra. Raquel Serra Lerga, la sra. Sílvia Tamayo Mata, el sr. Josep M. Masvidal Serra i el sr. Laureà Gregori Fraxedas. Vista l'acta de la sessió ordinària celebrada pel Ple Municipal el dia 26 d'abril de 2018, segons la qual hi ha assistit la sra. Esther Agulló Renau, el sr. Laureà Gregori Fraxedas, el sr. Marc Jiménez Torres, el sr. Lluís Llovet Bayer, el sr. Àngel López Solà, el sr. Jesús Marín Hernández, el sr. Josep M. Masvidal Serra, el sr. Antoni Romero Carbonell, la sra. Raquel Serra Lerga, la sra. Cristina Soler Vílchez i la sra. Sílvia Tamayo Mata. Atès que durant aquest període no s'ha celebrat cap sessió de la Comissió Especial de Comptes. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat