AJUNTAMENT DE CANET DE MAR L'Ajuntament de Canet de Mar prioritza l'atenció telefònica i digital en el servei públic de l'OAC i només atendrà amb cita prèvia L'Ajuntament de Canet prioritza l'atenció telefònica i digital en el servei públic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) que només atendrà mitjançant la cita prèvia o presencial en cas de gestions imprescindibles i/o inajornables de caràcter urgent. Qualsevol consulta es pot fer a través del telèfon 93 794 39 40 o del correu electrònic canetdemar@canetdemar.cat. Aquestes mesures s'han pres davant la situació provocada pel SARS- COV-2 i seguint les recomanacions donades als municipis en el marc del Pla d'Actuació del PROCICAT per emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc. Aquestes mesures s'actualitzaran cada vegada que canviï la situació tot publicant-se al web de l'Ajuntament. Des de l'ajuntament, malgrat l'alerta evident, es vol transmetre un missatge de serenor i tranquil·litat, sense deixar de seguir les recomanacions que ens arriben pels conductes oficials i mantenir les mesures d'higiene. Canet de Mar, 13 de març de 2020 AJUNTAMENT DE CANET DE MAR ­ OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ c/Ample, 11 - 08360 Canet de Mar (Barcelona) - Tel. 93.794.39.40 ­ Fax. 93.794.12.31 www.canetdemar.cat ­ Correu electrònic: canetdemar@canetdemar.cat