S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 28 DE NOVEMBRE DE 2018 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 17.00 hores Hora que acaba: 17.40 hores Lloc: Sala de Juntes PRESIDEIX Blanca Arbell Brugarola, alcaldessa HI ASSISTEIXEN Primer tinent d'alcalde Pere Xirau i Espàrrech Segon tinent d'alcalde Lluís Llovet i Bayer Tercera tinenta d'alcalde Raquel Serra i Lerga Quarta tinenta d'alcalde Sílvia Tamayo i Mata Cinquè tinent d'alcalde Josep M Masvidal i Serra ACTUA COM A SECRETÀRIA Clara Pérez González, secretària municipal. També hi assisteix Joan Méndez Martínez, interventor municipal ORDRE DEL DIA 1) Aprovació, si s'escau, de l'acta, de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local de data 21.11.18 2) Donar compte Resolucions Judicials 3) Aprovació relació ajuts socials puntuals 4) Donar compte de la relació de decrets del 12 al 18 de novembre de 2018 (números del 1631 al 1645) 5) Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- APROVACIÓ, SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 21.11.18 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 21 de novembre de 2018 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat se n'acorda l'aprovació. 2.- DONAR COMPTE DE LES RESOLUCIONS JUDICIALS No se'n presenten 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR 3.- APROVACIÓ RELACIÓ D'AJUTS SOCIALS PUNTUALS Vista la relació de despeses número BSGG/48/2018 de data 28 de novembre de 2018 per import de 717,29 corresponent a ajuts socials puntuals. Vist que la tècnica de referència, ha valorat com idoni l'atorgament de l'ajut social puntual, d'acord amb l'informe tècnic adjunt. Atès que dins les competències bàsiques municipals, recollides a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, modificada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local, es contempla, en l'article 25.2.e l'avaluació e informació de situacions de necessitat social i l'atenció immediata a persones en situació o risc d'exclusió social. Atès que hi ha consignació suficient per autoritzar l'aprovació de les despeses amb càrrec a la partida 40 23100 48400 del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2018. Vist també allò que disposen els articles 6.4 i 30 de la Llei 13/2006, de 27 de juliol de prestacions econòmiques de caràcter social quant a les prestacions d'urgència social Considerant que l'adopció d'aquest acord és competència d'aquesta junta de govern local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 1191/2016, de 22 de novembre, de conformitat amb la proposta de la Regidoria delegada de Benestar social i gent gran i Règim intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses núm. BSGG/48/2018, atorgant els ajuts socials puntuals que s'esmenten als beneficiaris i fer efectives les quantitats relacionades als endossataris segons quadre següent: RELACIÓ NÚM.: BSGG/48/2018 data: 28-11-18 NÚM Beneficiari CONCEPTE IMPORT ENDOSSATARI 258 xxx Subministraments/aigua 205.79 Sorea A08146367 259 xxx Subministraments/aigua 90.29 Sorea A08146367 260 xxx Activitats extraescolars 320,00 Club Volei Canet G66827452 261 xxx Subministraments/llum 101,21 El mateix xxxxx TOTAL 717,29 SEGON.- Establir que la justificació de l'aplicació dels fons s'haurà d'efectuar en el termini màxim de 3 mesos següents a la data de concessió. 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR TERCER.- Aplicar les anteriors despeses a la partida pressupostària 40 23100 48400 del pressupost de la Corporació Municipal de l'any 2018. QUART.- Notificar aquests acords a la Intervenció i Tresoreria municipals. Fer constar que s'ha fiscalitzat aquesta relació de despeses en els termes recollits en l'article 219 del RDL 2/2004. Les anteriors despeses desprès seran objecte d'una altra fiscalització plena a posteriori. 4.- DONAR COMPTE DE LA RELACIÓ DE DECRETS DEL 12 AL 18 DE NOVEMBRE DE 2018 (NÚMEROS DEL 1631 AL 1645) Els membres assistents s'assabenten de la següent relació de Decrets: Num. Decret Data Títol DE1631/2018 12/11/2018 AMPLIACIÓ TRÀMIT D'AUDIÈNCIA DE L'EXPEDIENT SANCIONADOR BAR CELLER DE LES NENES DE1632/2018 13/11/2018 Festa aniversari nascuts l'any 1945 - RC DE1633/2018 13/11/2018 Aprovació liquidació nòmina endarreriments any 2018 DE1634/2018 13/11/2018 WTP - PROPOSTA SANCIÓ - 13/11/2018 DE1635/2018 13/11/2018 WTP - INCOACIÓ MANCA IDENTIF. - 13/11/2018 DE1636/2018 13/11/2018 WTP - ACORD INCOACIÓ - 13/11/2018 DE1637/2018 14/11/2018 Decret aixecament objecció fiscal subvencions IBI 2018. DE1638/2018 15/11/2018 MODIFICACIÓ PRESSUPOST 42/2018 PER TRANSFERÈNCIES DE CRÈDIT DE1639/2018 16/11/2018 Targeta aparcament discapacitat MDS DE1640/2018 16/11/2018 Targeta aparcament discapacitat xxx DE1641/2018 16/11/2018 Padró d'habitants. Sol·licitud d'empadronament per a DB i família 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR DE1642/2018 16/11/2018 WTP - ACORD INCOACIÓ - 14/11/2018 DE1643/2018 16/11/2018 Contractació laboral indefinida Sr. xxx DE1644/2018 16/11/2018 Nomenament secretària accidental DE1645/2018 16/11/2018 AUTORITZACIÓ OVP FIRA D'ARTESANIA [FIN_INCLUSION_PLANTILLA] FIN_77777 5.- ASSUMPTES PER VIA D'URGÈNCIA L'alcaldessa presidenta, segons allò que es disposa als articles 51 del Text refós de règim local aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i 83 del Reial decret 2.568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, sotmet a la consideració dels presents la declaració d'urgència de diversos punts no inclosos a l'ordre del dia. Un cop sotmesa la urgència d'aquests punts, és apreciada i declarada per unanimitat i es procedeix tot seguit a la seva deliberació i votació en els termes següents. 5.1.- PROPOSTA INCOACIÓ EXPEDIENT DE CONTRACTACIÓ I APROVACIÓ DELS PLECS DE CLÀUSULES DEL CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT DE VESTUARI I COMPLEMENTS D'UNIFORMITAT PER A LA POLICIA LOCAL Atès que el passat mes de desembre va finalitzar el contracte de subministrament de vestuari i complements per a la Policia Local de Canet de Mar. Atès que és intenció d'aquest Ajuntament contractar novament aquest subministrament en compliment del que disposa l'acord regulador de les condicions de treball del personal funcionari de l'Ajuntament de Canet de Mar. Vist l'informe emès en data 26 de novembre d'enguany pel Sergent en cap acctal. de la Policia Local en relació al plec de prescripcions tècniques particulars, que consta a l'expedient. Vist l'informe 27/2018 de Intervenció i Secretaria que consta a l'expedient. Atès que l'òrgan competent per aprovar i adjudicar el contracte és l'Alcaldia, ja que el seu valor estimat puja la quantitat de 16.515,07 , IVA exclòs i per tant, no supera ni el 10% dels recursos ordinaris del pressupost d'aquest Ajuntament ni la quantia de 6.000.000 d'euros, ni es tracta d'una contractació plurianual que superi els 4 anys, eventuals pròrrogues incloses, ni els anteriors imports. No obstant això, mitjançant Decret de l'Alcaldia núm. 743/2015, de 19 de juny, es va delegar aquesta competència a la Junta de Govern Local. Vista la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LSCP) i concretament el seu article 116.1, que prescriu que "la celebració de contractes per part de les administracions públiques requereix la tramitació prèvia de 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR l'expedient corresponent, que l'inicia l'òrgan de contractació motivant la necessitat del contracte en els termes que preveu l'article 28 d'aquesta Llei, i que haurà de ser publicat en el perfil del contractant". Vist i trobat conforme el plec de clàusules administratives i el de prescripcions tècniques particulars reguladores del procediment obert simplificat sumari per a la contractació del subministrament de vestuari i complements per a la Policia Local i tenint en compte allò que es disposa a la la Llei 9/2017, de 8 de noviembre, de contractes del sector públic (LCSP), pel Decret Llei 3/2016, de 31 de maig, de mesures urgents en matèria de contractació pública, pel Reial Decret 817/2009, pel que es desenvolupa parcialment la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, en tot allò que no es trobi derogat, pel Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, pel que s'aprova el Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques (RGLCAP), pel plec de clàusules administratives generals, en tot allò que no contradigui la LCSP, aprovat per l'Ajuntament de Canet de Mar, així com per la resta de normativa legal aplicable i pel document en què es formalitzi el contracte, de conformitat amb la proposta d'aquesta Alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar l'expedient per a la contractació del subministrament de vestuari i complements per a la Policia Local, amb un pressupost base de licitació de 9.515,83 , IVA inclòs, per a tota la durada inicial del contracte, això és 2 anys. Aquest pressupost es desglossa en lots de la manera següent: Lot 1: Altre vestuari i complements d'uniformitat: 3.500,92 , IVA inclòs, per a tota la durada inicial del contracte, això és 2 anys. Lot 2: Uniformitat de gala i gala modernista: 6.014,91 , IVA inclòs, per a tota la durada inicial del contracte, això és 2 anys. El preu del present contracte es formula en els següents preus unitaris: Preus unitaris Lot 1 Preu (màxim, Concepte sense IVA) Gorra de plat d'estiu d'escala bàsica 21 Gorra de plat d'estiu d'escala intermèdia 48 Gorra de plat d'estiu d'escala executiva 48 Gorra de plat hivern escala bàsica 21 Gorra de plat hivern escala intermèdia 48 Gorra de plat hivern escala executiva 48 Gorra tipus banana 25 Camisa hivern uniforme de mitja gala 35 Camisa estiu uniforme de mitja gala 35 Corbata blava uniforme mitja gala amb subjecció de clip 8 Mitjons d'estiu 3 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR Mitjons d'hivern 3 Xiulet de plàstic 3 Cordó xiulet 2 Casc de motorista tipus Grex G4.2 PRO o similar 165 Tapaboques de gènere polar color blau marí 6 Lot de cinturó tipus Fenix TK11 o similar 55 Piles recarregables lot de cinturó tipus CR123A o similar 7 Números d'identificació d'agent en feltre 1,8 Escuts de pit 3,5 Escuts de gorra 4 Escuts de gorra brodat 30 Distintius de graduació de pit 1 Distintius de graduació d'espatlles tubulars 2 Armilla reflectant Policia Local 28 Preus unitaris Lot 2 Preu (màxim, Concepte sense IVA) Pantaló uniforme d