S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 18 DE JULIOL DE 2018 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 17.15 hores Hora que acaba: 19.15 hores Lloc: Sala de Juntes PRESIDEIX Blanca Arbell i Brugarola, alcaldessa HI ASSISTEIXEN Segon tinent d'alcalde Lluís Llovet i Bayer Tercera tinenta d'alcalde Raquel Serra i Lerga Quarta tinenta d'alcalde Sílvia Tamayo i Mata Cinquè tinent d'alcalde Josep M Masvidal i Serra EXCUSA L'ASSISTÈNCIA Primer tinent d'alcalde Pere Xirau i Espàrrech ACTUA COM A SECRETARI Cristina Cabruja i Sagré. També hi assisteix el senyor Joan Mendez Martínez, interventor. ORDRE DEL DIA 1) Aprovació, si s'escau, de l'acta, de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local de data 11.07.18 2) Donar compte Resolucions Judicials 3) Donar compte de la relació de decrets del 2 al 8 de juliol de 2018 (números del 937 al 971) 4) Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- APROVACIÓ, SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 11.07.18 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 11 de juliol de 2018 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat se n'acorda l'aprovació. 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR 2.- DONAR COMPTE DE LES RESOLUCIONS JUDICIALS No se'n presenten. 3.- DONAR COMPTE DE LA RELACIÓ DE DECRETS DEL 2 AL 8 DE JULIOL DE 2018 (NÚMEROS DEL 937 AL 971) Núm. Data Títol DE0937/2018 02/07/2018 Odèon DE0938/2018 02/07/2018 Deixar sense efecte comissió serveis Sr. M.A.S.V.D.S. DE0939/2018 02/07/2018 Autorització formació mes de juliol DE0940/2018 03/07/2018 Autorització festa 6 de juliol El Celler de la Nenes DE0941/2018 03/07/2018 Aprovació factures F/2018/40 fase O DE0942/2018 03/07/2018 Aprovació AD relació Q/2018/11 DE0943/2018 03/07/2018 WTP ­ acord incoació - 03/07/2018 DE0944/2018 03/07/2018 WTP ­ incoació manca d'identificació - 03/07/2018 DE0945/2018 04/07/2018 Autorització comissió de serveis Sr. JATS DE0946/2018 04/07/2018 Confiscació provisional elements aparcament públic Riera Gavarra, 4-14 DE0947/2018 04/07/2018 WTP ­ Proposta sanció - 03/07/2018 DE0948/2018 04/07/2018 Decret compareixença recurs 134/2018 i remissió expedient al Jutjat JA DE0949/2018 05/07/2018 TRE 2018 031 quota préstec DIBA DE0950/2018 05/07/2018 TRE 2018 035 quota préstec Consum SCV DE0951/2018 05/07/2018 Autorització nova comissió serveis Sr. MASVDS DE0952/2018 05/07/2018 Autorització festa extraordinària establiment Paquita Slow DE0953/2018 05/07/2018 Contractació servei actuació companyia Tanaka Teatre DE0954/2018 05/07/2018 Advertiment multes coercitives carrer Vall, XX cantonada Bonaire DE0955/2018 05/07/2018 Contractació subministrament tanques new jersey Canet Rock DE0956/2018 05/07/2018 Decret autorització transmissió plaça aparcament núm. 231. DE0957/2018 05/07/2018 Al·legacions expedeints sancionador trànsit DE0958/2018 05/07/2018 Requeriment pagament anuncis adquisició nau industrial DE0959/2018 05/07/2018 Contractació servei per a desbrossar diversos parcs i espais verds del municipi DE0960/2018 05/07/2018 Al·legacions expedient sancionador trànsit 106158 DE0961/2018 06/07/2018 Concessió excedència voluntària Sra. MMC DE0962/2018 06/07/2018 MC 22/2018 generació de crèdits Cultura, Educació i Esports DE0963/2018 06/07/2018 Terrassa estiu 2018 bar El Punt de Trobada 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR DE0964/2018 06/07/2018 Ocupació via pública a Cal Federal esdeveniment Canet Rock DE0965/2018 06/07/2018 Inscripció al Registre d'entitats Associació Cultural Estudi Tenas DE0966/2018 06/07/2018 Resolució expedient sancionador civisme MST DE0967/2018 06/07/2018 Decret Baixa sanció civisme no identificació DE0968/2018 06/07/2018 Adscripció en Comissió de Serveis Sr. SRP DE0969/2018 06/07/2018 Aprovació factures F/2018/39 fase ADO DE0970/2018 06/07/2018 Autorització OVP fira d'artesania DE0971/2018 06/07/2018 Anul.lació baixa d'ofici - MJTJ _INCLUSION_PLANTILLA] 4.- ASSUMPTES PER VIA D'URGÈNCIA L'alcaldessa presidenta, segons allò que es disposa als articles 51 del Text refós de règim local aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i 83 del Reial decret 2.568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, sotmet a la consideració dels presents la declaració d'urgència de diversos punts no inclosos a l'ordre del dia. Un cop sotmesa la urgència d'aquests punts, és apreciada i declarada per unanimitat i es procedeix tot seguit a la seva deliberació i votació en els termes següents. 4.1.- APROVACIÓ ASSISTÈNCIES A ÒRGANS COL·LEGIATS, DES DEL DE JUNY FINS AL 14 DE JULIOL DE 2018 Vist allò que disposen l'article 75.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local, i l'article 166 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova la Llei municipal i de règim local de Catalunya. Vist que el Ple Municipal, en sessió de data 30 de juny de 2015, va establir amb efectes del dia 13 de juny de 2015, data de constitució d'aquest Ajuntament, a favor dels membres de la Corporació que no exerceixin els seus càrrecs en règim de dedicació exclusiva o parcial, el règim d'indemnitzacions següent: a) Per assistència a les sessions de Ple 184,42 euros b) Per assistència a les sessions de la Junta de Govern Local 368,33 euros c) Per assistència a la Comissió Assessora 50,00 euros d) Per assistència a la Comissió Especial de Comptes 50,00 euros Que es faran efectives a mesos vençuts i es computaran des del dia 15 del mes anterior fins al dia 14 del mes en què es faci el pagament. Atès que el Ple Municipal de data 24 de novembre de 2016 estableix que la Sra. Blanca Arbell Brugarola, la Sra. M. Àngels Isart Falceto, el Sr. Quirze Planet Rovira, la Sra. M. Assumpta Revoltós Vaquer, la Sra. Misericòrdia Tenas Martínez i el Sr. Pere Xirau Esparrech, que exerciran el seu càrrec amb dedicació exclusiva o parcial i n'estableix la retribució. Vistes les actes de les sessions ordinàries celebrades per la Junta de Govern Local els dies 20 i 27 de juny i 4 i 11 de juliol de 2018, segons les quals hi han assistit 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR el sr. Lluís Llovet Bayer, la sra. Raquel Serra Lerga, la sra. Sílvia Tamayo Mata i el sr. Josep M. Masvidal Serra. Vista l'acta de la sessió ordinària celebrada pel Ple Municipal el dia 21 de juny de 2018, segons la qual hi ha assistit la sra. Esther Agulló Renau, el sr. Laureà Gregori Fraxedas, el sr. Marc Jiménez Torres, el sr. Lluís Llovet Bayer, el sr. Àngel López Solà, el sr. Josep M. Masvidal Serra, el sr. Antoni Romero Carbonell, la sra. Raquel Serra Lerga, la sra. Cristina Soler Vílchez i la sra. Sílvia Tamayo Mata. Atès que durant aquest període no s'ha celebrat cap sessió de la Comissió Assessora. Atès que durant aquest període no s'ha celebrat cap sessió de la Comissió Especial de Comptes. De conformitat amb el que disposen els articles 183 a 185 del Text Refós de la Llei d'Hisendes Locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, i els articles 52 a 60 del Reial Decret 500/1990, de 20 d'abril, pel qual es desenvolupa el capítol primer del títol sisè de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, reguladora de las Hisendes Locals, en matèria de pressupostos. En ús de les atribucions conferides per l'Alcaldia, de conformitat amb la proposta de la Regidoria delegada de Benestar Social, Gent Gran i Règim Intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar les indemnitzacions a membres de la corporació per assistència efectiva a sessions dels òrgans col·legiats dels quals formen part corresponent al període comprès entre el 15 de juny i el 14 de juliol de 2018, amb el següent detall: Cognoms i Nom Import Agulló Renau, Esther 184,42 Gregori Fraxedas, Laureà 184,42 Jiménez Torres, Marc 184,42 Llovet i Bayer, Lluís 1.657,74 López Solà, Àngel 184,42 Masvidal Serra, Josep M. 1.657,74 Romero Carbonell, Antoni 184,42 Serra Lerga, Raquel 1.657,74 Soler Vílchez, Cristina 184,42 Tamayo Mata, Sílvia 1.657,74 TOTAL 7.737,48 SEGON.- Autoritzar i disposar la despesa i reconèixer l'obligació per import total de 7.737,48 , amb càrrec a l'aplicació pressupostària 10 / 91200 / 23300. TERCER.- Comunicar aquest Acord a la Intervenció Municipal i a l'àrea de Recursos Humans, per a la seva efectivitat. Fer constar que, d'acord amb allò establert en els articles 47 a 49 de les Bases d'execució del pressupost, aquest expedient ha estat fiscalitzat en els termes 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR previstos en l'article 219.2 del Text refós de la Llei d'Hisendes Locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, i que estarà subjecte a control posterior mitjançant tècniques de mostreig i auditoria, segons apartat 3r del mateix article. 4.2.- APROVACIÓ RELACIÓ D'AJUTS SOCIALS PUNTUALS Vista la relació de despeses número BSGG/29/2018 de data 18 de juliol de 2018 per import de 700,39 corresponent a ajuts socials puntuals. Vist que la tècnica de referència, ha valorat com idoni l'atorgament de l'ajut social puntual, d'acord amb l'informe tècnic adjunt. Atès que dins les competències bàsiques municipals, recollides a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, modificada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local, es contempla, en l'article 25.2.e l'avaluació e informació de situacions de necessitat social i l'atenció immediata a persones en situació o risc d'exclusió social. Atès que hi ha consignació suficient per autoritzar l'aprovació de les despeses amb càrrec a la partida 40 23100 48400 del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2018. Vist també allò que disposen els articles 6.4 i 30 de la Llei 13/2006, de 27 de juliol de prestacions econòmiques de caràcter social quant a les prestacions d'urgència social Considerant que l'adopció d'aquest acord és competència d'aquesta junta de govern local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 1191/2016, de 22 de novembre, de conformitat amb la proposta de la Regidoria delegada de Benestar Social i Gent Gran i Règim Intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses núm. BSGG/29/2018, atorgant els ajuts socials puntuals que s'esmenten als beneficiaris i fer efectives les quantitats relacionades als endossataris segons quadre següent: RELACIÓ NÚM.: BSGG/29/2018 data: 18-07-18 NÚM Beneficiari CONCEPTE IMPORT ENDOSSATARI 135 C.G.A Extraescolars/Colònies Estiu 220,00 Strankis xxxxx 136 M.M.S Extraescolars/Colònies Estiu 280,00 Strankis xxxxx 137 C.T.M Habitatge/Subm-Llum 134,78 Gas Natural Serveis SDG, SA xxxxxx 138 C.T.M Habitatge/Subm-Aigua 65,61 Sorea xxxxxx 700,39 TOTAL 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat S/Amn EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR SEGON.- Establir que la justificació de l'aplicació dels fons s'haurà d'efectuar en el termini màxim de 3 mesos següents a la data de concessió. TERCER.- Aplicar les anteriors despeses a la partida pressupostària 40 23100 48400 del pressupost de la Corporació Municipal de l'any 2018. QUART.- Notificar aquests acords a la Intervenció i Tresoreria municipals. Fer constar que s'ha fiscalitzat aquesta relació de despeses en els termes recollits en l'article 219 del RDL 2/2004. Les anteriors despeses desprès se