ACTA DE LA SESSIÓ EXTRAORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 30 DE JUNY DE 2011 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: extraordinari Hora que comença: 18.15 hores Hora que acaba: 23.00 hores Lloc: Despatx de l'Alcaldia PRESIDEIX Jesús Marín Hernàndez, alcalde HI ASSISTEIXEN Primera tinenta d'alcalde: Cati Forcano Isern Segon tinent d'alcalde: Toni Romero Carbonell Tercer tinent d'alcalde: Laureà Gregori Fraxedas Quart tinent d'alcalde: Albert Lamana Grau Cinquena tinenta d'alcalde: M. Assumpció Sánchez Salbanyà HI SÓN CONVIDATS Àngel López Solà Josep M. Masvidal Serra Pere Xirau Espàrrech Manel Almellones Conesa ACTUA COM A SECRETÀRIA Núria Mompel Tusell, secretària de la corporació. També hi assisteix l'interventor municipal, Daniel Martín Enrique. ORDRE DEL DIA 1) Aprovació, si s'escau, de l'acta de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local de data 16.06.11 2) Organització i funcionament de l'Ajuntament, cartipàs 2011-2015 DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- LECTURA I APROVACIÓ SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE DATA 16.06.11 1 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 16 de febrer i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat se n'acorda l'aprovació. 2.- ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE L'AJUNTAMENT, CARTIPÀS 2011-2015 Constituïda la nova corporació després de les eleccions municipals del 22.05.11, en sessió extraordinària que va tenir lloc l'11.06.11, i havent-se resolt per aquesta Alcaldia mitjançant Decret 555/2011, de 14 de juny, la composició de la Junta de Govern Local, la designació de tinents d'alcalde i la delegació de competències d'aquesta Alcaldia a la Junta de Govern Local, als tinents d'alcalde i als regidors delegats, escau, ara, que aquest òrgan de nova creació es pronunciï sobre diferents aspectes d'organització i funcionament de l'Ajuntament. A aquests efectes, la Junta de Govern Local va acordar elevar al Ple l'aprovació dels acords següents: PRIMER.- La Junta de Govern Local celebrarà les seves sessions ordinàries cada dijous a les 19.00 hores, a les dependències d'aquest Ajuntament, prèvia convocatòria que farà aquesta Alcaldia a l'efecte. SEGON.- El Ple municipal celebrarà les seves sessions ordinàries el darrer dijous dels mesos de gener, març, maig, juliol, setembre i novembre, a les 20.30 hores, a la sala de plens de l'Ajuntament. TERCER.- La Comissió Assessora dels assumptes que es posen a consideració del Ple es reunirà l'últim dimarts dels mesos de gener, març, maig, juliol, setembre i novembre, a les 11.00 hores, a les dependències de l'Ajuntament. QUART.- Fer una relació dels representants municipals a diferents òrgans, consells, consorcis, patronats i fundacions municipals i supramunicipals. CINQUÈ.- Tots aquests acords hauran de ser aprovats pel Ple municipal en la primera sessió que celebri. 3.- PRECS I PREGUNTES Tot seguit, els regidors es pregunten mútuament sobre qüestions diverses d'índole i problemàtica municipal. I no havent-hi més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió, essent les 23.00 hores de tot el que jo com a secretària certifico. La secretària L'alcalde 2 Núria Mompel Tusell Jesús Marín Hernàndez 3