Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Tràmits i gestions
 
  • Descripció
    Els volants i els certificats d'empadronament són documents emesos per l'Ajuntament que acrediten la situació dels habitants respecte al padró municipal d'habitants.
  • Qui ho pot fer?
    Qualsevol persona empadronada a Canet de Mar
  • Àrea responsable
    Secretaria
  • Quins documents són necessaris?

    - Document acreditatiu d'identitat

    Si es demana per a terceres persones o bé en els casos de documents col·lectius (convivència):

    - Autorització degudament emplenada

  • Com ho puc fer?

    - Presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà

    - En línia (heu d'omplir una instància genèrica i adjuntar-hi els documents necessaris). 

  • Preu - Forma de pagament
    Gratuït
  • Documents

    Aquí teniu dos models d'autorització segons si us cal un document col·lectiu o bé individual:

    • Document de consentiment per a l'expedició de documents COL·LECTIUS (persones que viuen al mateix domicili): per donar compliment amb la legislació de protecció de dades personals, cal que totes les persones majors d'edat, autoritzin la resta d'habitants del mateix domicili, per a tots els certificats i volants de convivència: Notícia relacionada

    Consentiment padró col·lectiu

    Consentiment padró col·lectiu

    Fitxer: CONSETIMENT_TRAMITS_PADRO_COL_LECTIU_WEB.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 1
    Mida: 408.07 kB

    • Document d'autorització perquè una tercera persona sol·liciti certificats i volants INDIVIDUALS a nom nostre:
      consentiment certificats individuals padró

      consentiment certificats individuals padró

      Fitxer: CONSENTIMENT_certificats_PADRO_individuals.pdf

      Format: Acrobat-PDF
      Pàgines: 1
      Mida: 88.58 kB