Botķ que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Informaciķ ciutadana: la tramitaciķ del DNI és un servei extern a l'Ajuntament
PUBLICAT Dijous, 02.02.2017
Comparteix al facebookCompartir a Twitter

L'expediciķ i la renovaciķ del DNI és un trāmit que NO fa l'Ajuntament de Canet de Mar. Únicament cedim un espai a les oficines municipals perquč la Policia Nacional (PN) expedeixi el document d'identitat a aquelles persones que no poden desplaįar-se fins a les comissaries de la Policia. La data i la freqüčncia amb quč es fa aquest trāmit a Canet la determina la PN, així com el nombre māxim de persones que es poden atendre en un dia.

Des de l'Oficina d'Atenciķ al Ciutadā de l'Ajuntament, elaborem la llista de les persones a qui els agents de la Policia faran el document quan es desplacin a l'Ajuntament. Com que no hi pot haver un nombre molt gran de persones i la freqüčncia és menor que fa un temps, es prioritzen les persones grans i/o aquelles que tinguin importants dificultats per desplaįar-se fins a les comissaries de la Policia Nacional.

Demanem comprensiķ als ciutadans i els aconsellem que demanin cita prčvia a qualsevol comissaria perquč allā els faran el document al moment i se'l podran emportar el mateix dia, ja que fent-lo a Canet l'interessat s'ha de desplaįar dos dies a l'Ajuntament.

Informaciķ del trāmit

Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
canetdemar@canetdemar.cat
^