L’Ajuntament de Canet de Mar, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona inicia la tercera fase de la campanya informativa sobre “Requisits mínims exigibles als establiments pel que fa a la informació als consumidors”. La campanya consisteix a donar informació, comprovar i assessorar als propietaris de comerços i establiments, sobre la normativa que fa referència a horaris comercials, fulls oficials de reclamació, l’exhibició dels preus de venda al públic i els justificants de pagament, entre d’altres aspectes.
Des d'aquest 5 de juny, tècnics inspectors degudament acreditats per aquest Ajuntament, visitaran diferents establiments per informar-los, si escau, dels aspectes pendents d’adaptació a la normativa actual. Promoció Econòmica insisteix a explicar que aquesta és una campanya únicament informativa, ja que es considera del tot necessari que comerciants, restauradors i titulars d’empreses de serveis, coneguin quins son aquest requisits mínims exigibles pel que fa a la informació al consumidor, per tal d’evitar posteriors denúncies o sancions que la manca d’adaptació a la normativa actual pogués provocar.
Per a qualsevol consulta o aclariment cal adreçar-se a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, telèfon 93 795 46 25.