ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Consultes de consum a través dels micròfons de Ràdio Canet
PUBLICAT Dilluns, 30.05.2016
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Aquesta primavera s'ha encetat una col·laboració de l'advocat de l'Oficina Municipal del Consumidor (OMIC) amb l'emissora local de ràdio. Conscients de la importància que tenen els temes relacionats amb el consum i la dificultat moltes vegades d'entendre les grans companyies i de saber com actuar envers elles, des de l'OMIC s'ha volgut arribar a més persones a través dels micròfons de Ràdio Canet. Un divendres al mes, dins el magazine matinal La Rierada, l'advocat de l'OMIC respon les consultes dels ciutadans.

L'OMIC depèn de l'Àrea de Promoció Econòmica. És un servei que té com a finalitat assessorar i mediar en els conflictes i mirar de fer complir la normativa. És un servei gratuït per als consumidors i ofereix els serveis d'informació, tramitació de consultes i reclamacions, gestió de reclamacions i promoció d'accions d'inspecció de consum del comerç minorista per verificar que es compleix la normativa. Presta el servei a Vil·la Flora, sempre amb cita prèvia i des d'aquest abril ha ampliat l'atenció, oferint, a més a més dels dilluns al matí, el primer dimarts de cada mes de 16.00 a 19.00 hores.

Ara, amb aquesta col·laboració a la Ràdio, fem un pas més per acostar el servei als ciutadans. Si teniu consultes a fer-li, podeu adreçar un correu a masvidalnj@canetdemar.cat i us seran respostes a la propera intervenció de l'OMIC per Ràdio Canet que està prevista per finals de juliol.

^