ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Servei d'informació i atenció al consumidor - OMIC
 
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
  • Descripció

    L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor és un servei per ajudar els consumidors i els usuaris a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en matèria de consum.

    És un servei municipal d'atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans i les ciutadanes poden sol·licitar informació sobre els problemes que puguin afectar-los com a consumidors.

    Tothom és consumidor quan adquireix béns i productes o utilitza serveis contractats a un professional.

    A l'OMIC s'ofereix:

    • Atenció personalitzada de consultes
    • Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
    • Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
    • Campanyes d'informació orientades al consumidor
    • Documentació tècnica

    NO són temes de consum:

    • Temes relacionats amb la convivència en les comunitats de veïns
    • Temes que s'han de resoldre per via judicial
    • Drets civils: assumptes entre particulars
    • Temes de lloguer: desnonaments, arrendadors contra arrendataris
    • Problemes amb l'administració pública: multes, impostos, subvencions, qüestions urbanístiques.

    L'Oficina municipal d'atenció al consumidor (OMIC) és a Vil.la Flora. Allà us atendrà el personal tècnic de l'Àrea de Promoció Econòmica, que us aconsellarà o bé derivarà la vostra consulta, queixa o reclamació a l'organisme competent.

  • Qui ho pot fer?
    Tothom que tingui qualsevol dubte, queixa, suggeriment o reclamació a fer en temes relacionats amb el consum.
  • On es pot fer?

    Àrea de Promoció Econòmica
    Centre cívic i cultural Vil·la Flora
    Riera Gavarra, s/n
    Telèfon: 93 795 46 25
    c/e: canet.omic@canetdemar.cat
    Per tramitació concertar cita prèvia

    Altres opcions: 

    • Trucar al 012
    • Tramitar la denúncia telemàticament a través de l'Agència catalana de consum. Entreu aquí
  • Quins documents són necessaris?
    • Full de reclamació o denúncia que us donaran a l'OMIC, però que podeu trobar al web de l'Agència Catalana de Consum. Model
    • Haureu de donar les vostres dades, les de l'establiment en qüestió i adjuntar-hi la documentació acreditativa, si s'escau (factures, fotografies, tiquets, etc)
  • Com ho puc fer?
    • Telèfon: de 10.00 a 14.00 hores de dilluns a divendres. Telèfon: 93 795 46 25
    • correu electrònic
    • Presencialment per tramitacions: tots els dilluns de 10.00 h. a 13.00 hores. Cal sol·licitar cita prèvia i presentar tota la documentació relacionada amb el problema. Ampliació del servei a partir de l'abril de 2016: (també les tardes del primer dimarts de mes de 16.00 a 19.00 hores)
  • Preu - Forma de pagament
    Aquest és un servei gratuït de l'administració
^